• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Vronki

Jag tycker det är ganska bra där man inte får reda på kön, visst det kanske var bättre för det barnet att inte komma till en familj som inte önskade det...men det är helt sjukt o göra abort för en sån sak.

Jag va på UL igår, och fick se bebisen i 40 min..men vi vill inte veta även om jag hoppas på en flicka så kommer jag såklart bli lika glad på förlossningen om det är en pojk =)  har ju redan ett namn isf. Flicka är det lite svårare med just nu.  Sonen önskade sig först helst en lillebror men säger jag nåt, så säger han att det faktiskt kan va en tjej där inne oxå o verkar lika glad för det Glad      Så mysigt när han pussar på magen!

• godistroll

Har en fråga till er andra som är i v 18 hur högt går er livmoder.. Kände på min i morse och den nådde en bit över naveln, fick för mig att det var högt för denna veckan? 

28 mars kom vår skatt till oss! Vår älskade Molly.
  • emeilee
    godistroll skrev 2011-11-23 13:03:11 följande:
    Har en fråga till er andra som är i v 18 hur högt går er livmoder.. Kände på min i morse och den nådde en bit över naveln, fick för mig att det var högt för denna veckan? 
    Det varierar nog en hel del, är i v 21 nu och min går precis till naveln. Däremot så trycks allt annat upp så magen är rund som en boll ändå :)
  • godistroll

Okey, vad skönt att höra blev orolig att de skulle va två skulle bli en chock! vad gulligt av er att svara.

• Milou88

Jag tycker det är jättesvårt att känna kanten där livmodern slutar.
    Förstår inte riktigt hur man ska känna?

• Aaglars

Milou88

Är det första barnet? Med första barnet visste inte jag heller hur man skulle känna.

• Liteniapril

På tal om halvtid, så räknar jag verkligen ner nu!!!
    Dels för att jag längtar efter bebisen helt otroligt mycket (trodde inte jag skulle längta sååååå mycket) och dels för att jag längtar efter att må bra igen (för er som inte vet så har jag hyperemesis)...Så ja, nu är första halvleken slut och dags att gå in i andra. Märks det väl att jag inte är så insatt i sportens värld nu kanske ;)

Svar på tråden Aprilbebis 2012