• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Kaosmamma

Liten: inga problem med fk under grav, men efter när jag legat på sjukhus nästan ett år med dottern och var helt utpumpad och hade väldigt svårt själv med min astma. Det handlade om en månad uppvilning. Men nej, det är inte svårt att ta hand om ett barn när man har svårt att andas och är så slut så man knappt kan stå. Massa intyg från sjukhuset dessutom. Fick 0 rätt, zero, zip, nada. Handläggaren var fruktansvärd!! Men överklagade såklart och fick 100% rätt efter första överklagan.. Men att man måste i en sådan situation. Usch!! Men som sagt varit sjukskriven med två av fyra barn... Inga problem alls när det krävdes. Kram!!

• Liteniapril
    Kaosmamma skrev 2011-11-23 22:51:44 följande:
    Liten: inga problem med fk under grav, men efter när jag legat på sjukhus nästan ett år med dottern och var helt utpumpad och hade väldigt svårt själv med min astma. Det handlade om en månad uppvilning. Men nej, det är inte svårt att ta hand om ett barn när man har svårt att andas och är så slut så man knappt kan stå. Massa intyg från sjukhuset dessutom. Fick 0 rätt, zero, zip, nada. Handläggaren var fruktansvärd!! Men överklagade såklart och fick 100% rätt efter första överklagan.. Men att man måste i en sådan situation. Usch!! Men som sagt varit sjukskriven med två av fyra barn... Inga problem alls när det krävdes. Kram!!
    Underbara försäkringskassan...kan man annat än älska dem...
    Nej, men det är ju helt förj*vligt!! Stackare!

Dock måste jag ju erkänna att det känns lite lugnare för mig nu iom att det inte var några problem under grav...skulle liksom inte klara oss på sambons usla lön enbart, så man är ju lite orolig, on top of all liksom!
  • grästuva

fin blogg du har animegirl, han bara läsa lite snabbt men vilken kämpe ni har i Filippa.
    Har beställt boken "Jag känner en ängel" också, hört mycket gott om den

{#emotions_dlg.flower} 

• Thelma08

Ul idag kl 9. Börjar bli lite nervös nu. Hoppas allt ser bra ut.
    Jag drömde i natt att det va tvillingar
    Är även spådd till att det ska va två flickor.
    Får väl se om vi får en smärre chock eller inte.
    Uppdaterar senare

• Tokstolla
    Thelma08 skrev 2011-11-24 07:35:50 följande:
    Ul idag kl 9. Börjar bli lite nervös nu. Hoppas allt ser bra ut.
    Jag drömde i natt att det va tvillingar
    Är även spådd till att det ska va två flickor.
    Får väl se om vi får en smärre chock eller inte.
    Uppdaterar senare
    Yeeey! RUL idag för mig också. =) Jag är så förväntansfull och det ska bli skönt att äntligen få veta om allt står rätt till och när den nya familjemedlemmen förväntas anlända Fast jag får vänta tills kl 15.
  • Vronki

Lycka till tjejer!

Själv ska jag gå imorrn igen kl 9, va där i tis på RUL, men behöver kolla igen för den lill* rackarn skuggade sitt hjärta så man såg det inte så tydligt.

• Thelma08

Nu har vi varit och sett vår lille vän blev flyttad 14 dagar så istället för 19+0 idag så blev det 17+0
    Och allt såg bra ut

• Kaosmamma

Grästuva: tack! Ja hon är verkligen en kämpe! Sån positiv tjej i allt detta ändå! Jag är jätte imponerad. Nämen, har du. Är jag som skrivit och illustrerat Jag känner en ängel. Känner ni en ängel? Eller är det barn som är i ålder där måna frågor kring döden finns? Det är verkligen en fin bok och hoppas ni ska tycka om den. Kram kram!!

• Kaosmamma

Liteniapril: nä tror att det ska gå bra med sjukskrivning!! Iaf när man är gravid!! Hoppas för er!!

Svar på tråden Aprilbebis 2012