• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • vicki 83

hej tjejer!!
    behöver lite ideer, synpunkter och tips från er!
    Jag och sambon har pratat lite om namn..men kommer inte fram till så mycket
    Har en son som heter Oliwer sen innan,vill ha nåt namn som passar lite med det.
    De ända namnen vi pratat om är Melwin och William..kom gärna massa förslag

• Aaglars

Vicki
    Vet ni att det är en pojke?
    För mig är både William och Melvin ganska så uttjatade namn...Heter var och varannan pojke...

Oliwer som er förste son heter är sååå fint!

Oliwer och Oskar
    Oliwer och Hugo
    Oliwer och Alex (ander)

Oliwer och Ossian passar också bra ihop. Men jag tycker inte om namnet Ossian

• vicki 83

jo jag vet att det är rätt vanliga namn,konstigt nog var inget av dem med på 10 i topp listan!
    Jag hade tyckt det var lite kul om det var ett namn som innehåller W som Oliwer gör,
    Nix vi har ingen aning om vad de blir..men flicknamn har vi inte ett ända...så tar gärna emot tips om flicknamn oxå

• Aaglars

På den tio i topp listan jag såg fanns Melwin med. Minns Melwin och Teo av pojknamn från den listan.

Eg är det ju strunt samma om namnen är vanliga. Men i mina öron har vissa namn blivit uttjatade.

• Thelma08

Å det va lite häftigt vicki 83
    Vi har också en Oliwer som ska bli storebror

Vi har pratat om Leonell men hela släkten fet dissar det namnet men vi gillar det.

• Aaglars

Vi har en Agnes och en Axel men kommer nu antagligen att lämna A-namnen.
    Vi har funderingar på Gustav eller Ruben. Vi vet ju att det blir en pojke-:)

• Hemlighet

Våran dotter heter Embla och vi funderar på att ge våran kommande son namnet Vincent .
    Eller låter det helt galet?!

Svar på tråden Aprilbebis 2012