• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • AnnkAn80
    Aaglars skrev 2011-12-10 08:08:44 följande:
    Skriver oxå m mobil. Tummen upp f hela ditt inlägg-:)
    FlörtSkrattande
  • emeilee
    grästuva skrev 2011-12-09 17:36:26 följande:
    välkomna sandraa01 och camelen {#emotions_dlg.flower}

emeliee rider du fortfarande eller har du tagit paus?
    Jag har inte ridit sedan förra helgen, har en tjej som rider den ena tre dagar /vecka och den andra får lååång vintervila till maj/juni nästa år. Känns väl lite onödigt att rida då jag har en 5- och en 6-åring och de kan ju bralla och busa rätt rejält så jag tar det lugnt. Kommer bli en del löshoppning och tömkörning de dagar som jag inte får hjälp. Den ena vill jag hålla igång då hon ska tävla till våren med annan ryttare.

Hur gör du?
  • grästuva

Jag har också tagit helt paus sen förra helgen, red lite lätt innan den sista månaden men med foglossning var det inget kul. Har en medryttare som.tar honom helt 4-5 dagar i veckan och det är jag väldigt tacksam för. Skönt med lite avlastning och att han hålls igång lite lätt trots att jag själv inte kan rida. Han blir 18 nu så det är skönt att han får fortsätta röra sig lite och inte blir helt stilla för muskler och leder. Saknar skogsturerna redan dock vad skönt att du får hjälp att hålla igång den ena inför tävlins säsongen. Var det du som bodde i Kungsbacka?

• emeilee
    grästuva skrev 2011-12-10 10:42:14 följande:
    Jag har också tagit helt paus sen förra helgen, red lite lätt innan den sista månaden men med foglossning var det inget kul. Har en medryttare som.tar honom helt 4-5 dagar i veckan och det är jag väldigt tacksam för. Skönt med lite avlastning och att han hålls igång lite lätt trots att jag själv inte kan rida. Han blir 18 nu så det är skönt att han får fortsätta röra sig lite och inte blir helt stilla för muskler och leder. Saknar skogsturerna redan dock vad skönt att du får hjälp att hålla igång den ena inför tävlins säsongen. Var det du som bodde i Kungsbacka?
    Ja dessa foglossningar...ställer till det en hel del. Men som tur är har jag varierat ont på kvällarna, vissa bättre än andra.
    Skönt med medryttare så många dagar. Här ute är det svårt att hitta någon som kan hjälpa till och har ett gediget intresse. Tjejen som rider min är unghästutbildare så jag betalar för att hon rider. Lite tråkigt men så är det. Får det ju gott till sommaren :)
    Mnja, jag bor mellan varberg och borås men jobbar utanför Kungsbacka så det blir lätt att jag skriver det. Är du från göteborgstrakten?
  • grästuva

Nej jag bor några mil utanför Halmstad men uppvuxen till större delen i Kungsbacka/ vallda. Här är inte heller det lättaste att hitta hjälp med gediget intresse så jag är jätteglad att jag fann denna tjejen tråkig extra utgift för er men som sagt är det skönt till sommaren och eftersom hon jobbar med att utbilda unghästar så kan man vara trygg i att det blir gjort ordentligt och bra

• godistroll

Jag blev också flyttad till 6/5 :)

Svar på tråden Aprilbebis 2012