• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • grästuva

Jag kände mig väldigt ensam om mitt namn när jag var liten, kände ingen med samma namn runt min ålder förens jag började gymnasiet då var där en till som hette samma. Det var väldigt jobbigt för mig att vara så "ensam" med mitt namn, skämdes när någon frågade vad jag hette. Idag bryr jag mig inte dock men hade ont av det långt upp i tonåren.

• Evli

Ja jag kanske ska göra det... Tar alltid i mot, har inte ringt henne någon gång! 

Ja rikliga flytningar, men har iofs alltid haft mycket flytningar men nu är dem mer som vatten, och kommer ganska ofta :/

Ahhh inget kul, jämnt oroar man sig för något! 

• grästuva

Det är säkert ingen fara men jag tycker själv att det är bäst att kolla en gång för mycket för att vara säker. Kommer det mer vid ansträngning eller som när du tex reser dig från sängen/soffan? Kom ihåg att Bm finns där för dig och bebis och inga frågor är dumma och ingen oro för liten för att inte talas om usch jag är dålig på att förklara mig i skrift men jag hoppas du förstår vad jag menar.

• Evli

hahaha ja jag förstår vad du menar... BM finns där helt enkelt ;) Har lämnat ett meddelande på hennes telefon nu.

Nej det kommer inte vid något speciellt  tillfälle, kan "rinna till" precis när som helst!

Men Bebisen är i full gång i allafall, känns inte som den sover många gånger per dag inte :D 

• Aaglars
    Evli skrev 2011-12-09 11:21:59 följande:
    Nej det kommer inte vid något speciellt  tillfälle, kan "rinna till" precis när som helst!

Men Bebisen är i full gång i allafall, känns inte som den sover många gånger per dag inte :D 

Jag har det också så. Men inte tänkt mer än att det är normalt...KAnske har jag fel och borde oroa mig. Men det kommer alla möjliga sorters flytningar ur mig när jag är gravid
  • Evli

Charlotta1: Nej antagligen behöver man inte oroa sig, men tyvärr är det nog något som kommer med graviditeten, denna nojja över att något inte står rätt till...

Precis som Grästuva skrev bättre att ringa en gång för mycket än en gång för lite...

men jag håller med, flytningarna har inte varit vad dem brukar vara sedan i somras!

Vi kan nog vara lugna :)  

• Hemlighet

Hur aktiv är era bebisar som är i vecka 21+?
    Min pojke rör sig lite, känner lite flimmer och några små sparkar då och då. Min dotter rörde sig mer.
    Alla graviditeter är ju olika men man blir ku ändå nojig:/

• Aaglars

Hemlighet

Går in i v20 på söndag. Känner INGENTING-:( Men så har jag moderkakan i framvägg

• grästuva

Jag är 20+6 så lite efter dig. Bebis rör sig ofta och mycket, sparkar, bökar och knör.

• sandraa01

Hej! Är det ok om en till hoppar in i tråden! ska få en flicka 26 april

Svar på tråden Aprilbebis 2012