Aprilbebis 2012
Själv har jag ätit panerad fisk m remouladsås . ännu osäkert om det får stanna men det smakade i a fall gott ![]()
Själv har jag ätit panerad fisk m remouladsås . ännu osäkert om det får stanna men det smakade i a fall gott ![]()
ÄlskadeT: visst är det märkligt. Har en egen teori om att min kropp på något sätt mot att vara gravid. Mår pest som förra gången, får dubbelnysningar som jag aldrig har annars och under förlossningen förra gången blev jag ju superdålig med hög feber och uppkast.. Undra om man kan vara allergisk mot gravidhormoner..?
Tokstolla: hihi, härligt att allt såg bra ut!
Angiiee: vilka fynd!!!
Simpan: åå det är första gången jag hört att någon fler har sådana dubbelnysningar. Hade det förra gången också så för mig är det ett säkert graviditetstecken. Börjar dock först i v 8-9 så det går ju inte ha som första symptom då
Håller tummen stenhårt för dig Vicki!
Vicki: åh så skönt!!!
Storebror: nej! Hoppas hoppas att det är bra!
Milljor: kul med konferens
Ska på akupunktur idag och glädjer mig så. Hoppas det ska hjälpa både mot illamående och höftont
StorebrorM: stor kram! Otroligt dåligt bemötande.. En del ska inte jobba med människor.. Hoppas att du får en bättre läkare om du åker dit igen. Säger som någon annan sa, överdriv och säg att du har kramper som gör riktigt ont.