Aprilbebis 2012
Cherstin: så gott med pickande hjärta
Cherstin: så gott med pickande hjärta
Vicki: minns inte om det var jättetydligt men det slog i v 6+3 förra grav.. Däremot inte alltid man ser det så tidigt.. Beror på utrustning, kompetens, mänskliga faktorn kan säkert också spela roll..
angiiee: Det är heller inte ovanligt att man kan få som en liten blödning i samband med tiden som man egentligen skulle ha haft mens... Tror du kan ta det lugnt så länge som du inte börjar få ont och blöda ordentligt... Kram
Thelma: min man är bortrest när jag ska träffa BM första gången, men planen var att han skulle ha varit med annars. Han kommer nog inte vara med varje gång den här gången då han bytt jobb nyligen och som VD har han inte riktigt samma möjlighet att ta sig fri.. Ska dock försöka se till att han är med på de flesta besöken
ÄlskadeT: slog till ordentligt i v 8 för mig både nu och sist.. Det var också då som mina gravid-dubbelnysningar startade så skulle tro att hormonerna tar ett hopp uppåt i v 8 - och ännu värre blev det i v 9 så då blev väl hormonerna ännu fler
Angiiee: alla tummar och tår för dig idag!!!
Vicki: tycker du är grymt stark som är ensammen med både illamående och barn så länge.
Illamåendet går lite i perioder här med. "Bra" i några dagar, dvs utan att spy, men så rätt vad det är går illamåendet över gränsen.
Igår lyckades jag faktiskt mota tillbaka illamåendet med äpplen
Jag har aldrig lyckats känna min livmoder och känner mig nästan lite orolig att leta, men det borde ju vara ofarligt att känna lite lätt..
StorebrorM: ååå så skönt att det var bra!!!
Appropå bröst som värker och växer.. La märke till en lite lustig sak igår, mitt vänstra bröst har vuxit till dubbel storlek och blivit supertungt, men mitt högra har inte vuxit alls, bara ömmar
Kendi: vi hade med kamera förra gången och frågade om det gick bra, men det var inga som helst problem. Ev ville hon kolla så det såg bra ut först innan vi fick börja filma men därefter fick vi filma länge
Simpan: härligt med positivt UL!