• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • jensan1
    Angiiee skrev 2011-08-18 07:20:52 följande:
    Ladies, äter ni Folsyra nu när ni plussat? Glad

Jag började ta dem innan vi blev gravida, alltså i samband med att vi började försöka. Så jag har käkat folsyra sen juni 2010 så nån brist på det kan jag inte ha Glad
  • Milljor
    Ljushuvudet skrev 2011-08-17 23:02:33 följande:
    nej, tjejer jag lämnar tråden nu! Läkaren ringde och det var ett missfall ändå. Hcg-nivå tydde på att missfallet nog skedde redan i helgen. Önskar er lycka till med era små besisar. Känner mig inte så ledsen egentligen då jag gjorde samma sak förra månaden och jag orkar inte vara ledsen. Bara upp på hästen igen och hoppas på en maj-bebis!

Kram på er allihopa!
    Jag beklagar verkligen! Skönt att läsa att du ta det så bra. Kram
  • Smarkan
    Ljushuvudet skrev 2011-08-17 23:02:33 följande:
    nej, tjejer jag lämnar tråden nu! Läkaren ringde och det var ett missfall ändå. Hcg-nivå tydde på att missfallet nog skedde redan i helgen. Önskar er lycka till med era små besisar. Känner mig inte så ledsen egentligen då jag gjorde samma sak förra månaden och jag orkar inte vara ledsen. Bara upp på hästen igen och hoppas på en maj-bebis!

Kram på er allihopa!
    Men usch vad tråkigt!!
    Bättre lycka nästa gång och håller tummarna för att det blir en maj-bebis för er!!!!
  • Smarkan
    Jag började äta ett tag innan jag fick plusset. Äter nu en tablett då och då bli inte varje dag jag tar.
  • Milljor
    Yes, började lite innan  sen tog jag ett uppehåll vid Mf och nu är jag på´t igen :)
  • lisakarin01
    Ljushuvudet skrev 2011-08-08 15:48:04 följande:

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

Samma här 
  • funnybunny84

är det någon mer som känner sig törstig och torr i munen hela tiden?

• jensan1
    funnybunny84 skrev 2011-08-18 09:37:20 följande:
    är det någon mer som känner sig törstig och torr i munen hela tiden?

Japp!

Sen får man kissa därefter Flört. Det blir ett evigt springande till kranen och toaletten. 
  • Längtan efter 3
    Elsa1981 skrev 2011-08-18 07:51:28 följande:
    Hej!
    Får vem som helst hoppa in här eller ska man bo i nån speciell stad? Jag är 30 år, bor i Malmö och väntar mitt första barn den 10 april. Känner att jag behöver ventilera med några i samma sits :).
    Jag är 29 år och bor utanför Malmö. Väntar förvisso mitt 3:e barn, men allt är som nytt igen ;)
    BF 14 April...
  • mamma2kids

joo torr i munnen e  bara förnamnet här också är ni andra sjukt trötta?jag ska iväg o jobba snart hur ska man orka??jäääspp.mår illa också.magen kurrar av hunger men ingen matlust.tvingade i  mig 2 pannkakor imorse.så lite har man fått i sig iaf.

Svar på tråden Aprilbebis 2012