Åh alla ni vad söta ni är! Jag blir helt rörd för att ni engagerar er!
Lima, jag har inte gett ersättning och har tänkt att vänta och se, känns som att vi har haft det såhär i två veckor nu från och till så jag vet inte om det är ökningsperiod... han är ju bara en månad än?!
Floff, jag gav min stora son ersättning två kvällar i raken, från flaska, och sen hade vi 2,5 vecka av helvete. Så fort jag försökte lägga till så skrek han rätt ut och vände bort huvudet. Så höll vi på tills jag gav upp. Så jag lovade mig själv att jag inte skulle göra det den här gången. Prövade att ge det lilla jag fick pumpat ut, 20ml från kopp men han blev galen, kväljde sig själv och vrålskrek. Så fort han fick bröstmjölk i munnen så började sugreflexen och när han inte fick suga så skrek han. Vi prövade att ge från doseringsspruta också men med samma resultat, skrik.
Grästuva, det kan ju vara det... Det kommer mjölk men bara lite. Önskar att det fanns ett piller som ökade produktionen så jag inte ens behövde tänka på det här.
Imorgon ska jag ringa BVC och prata med dem, jag ska ringa min psykolog som jag gick till under graviditeten och boka en tid. Jag ska också ta kontakt med rekorn och höra om vår son kan få utökad tid på förskolan så jag kan sova med bebisen på dagen och fått vila lite. Det kan ju göra att man inte får förlossningsdeppen som det känns att jag är påväg ner i nu.
Ska sova nu och hoppas att jag kan se på det ljusare imorgon! God natt alla!