Åh söta ni! Det är så skönt att logga in här och ha massa goda råd och tips! Och peppning! 
Psykologen fick jag aldrig tag på men ska pröva imorgon igen.
Jag ringde till rektorn och skulle berätta hela historien om hur jag har haft förlossningsdepp och har gått till psykolog under graviditeten för att förebygga och bröt ihop. Kunde liksom inte hålla ihop mig själv. Hon var rätt kall och bad mig att ringa en specialpedagog som skulle göra en utredning. Ringde henne och bröt ihop igen. Hon sa att det var solklart läge, att det är klart att jag får mer tid. Sen fick jag önska hur mycket och då sa vi 9-14 alla dagar fram tills dagis stänger för sommaren. Vi ska höras av efter sommaren om jag fortfarande anser att jag behöver det.
Det viktigaste är att det blir bra för min son, och att jag får vila och mår bra så inte sonen behöver sitta och titta på en mamma som är ledsen.. 
JAg ringde också till BVC för attr prata om amningen och som jag misstänkte så var det itne till någon hjälp. Den här damen rådde mig till och med att ge ersättning på kvällarna eftersom jag inte hade tillräckligt med mat för honom då?! Och trots att jag sagt att den äldre sonen vägrade att amma efter att han fått ersättning. Så hon sa att du får bara gilla läget, antingen ger du ersättning och får lugn och ro eller så får du stå ut med att han hänger vid ditt bröst och är missnöjd. Det ger sig kanske snart... Peppar peppar så har de här två kvällarna varit mycket bättre!! 
Juskus - Förskolan lyssnade verkligen så det var hur bra som helst! Förhoppningvis så ger sig symptomen när jag kan släppa lite av ångesten att inte vara där för min äldre son samt att jag inte behöver ha stressen över att vila på tre timmar, utan har fem timmar varje dag.
Floff - hahaha, jag kan se det framför mig!
Grejen är den, när han har en sån kväll äter han så ofta att det inte finns tillräckligt med mjölk för att det ska rinna till, som efter typ tio minuter. Får det gå en halvtimme, 45 minuter så finns det så att det rinner till men inte innan det.
Emeilee - jag ska verkligen försöka att tänka positivt! Ska prata med psykologen om det också, hur man vänder stressen och de negativa tankebanorna.
Miss giggle - det är verkligen som du säger, hellre ett nöjt flaskbarn än en missnöjd bebis och ledsen mamma, men som sagt, jag ska tänka positivt nu! 
Sov gott alla kanonmammor!