emeilee skrev 2012-05-17 14:45:02 följande:
lima76, Jag har precis samma. Alva vill helst sitta fast på mig dygnet runt :) Vi kallar henne fästingen
En liten fråga. Alva har nog fått svamp i munnen, eller rättare sagt hon har fått det. Och jag känner mig öm i vårtona så antagligen har jag fått det där med...suck! Ska till BVC imorgon och höra vad de säger om det. Någon som vet vad de kan ge för behandling?
Hon har även kolik på kvällarna. Jag lider inte så mycket av det själv men att se henne skrika sig till sömns är ju inget roligt. Ingen med fler barn som har något bra tips?
Kram på er!
gulligt smeknamn

det där med svamp i munnen var det ngn som skrev här om tidigare, tror du behöver ha bvc att pensla ngt på hennes tunga/mun..
för att bryta trenden lite så har vi faktiskt haft lugna sköna dagar nu ett par dagar.. lillan är nöjd och äter bra och sovpassen på natten är 4 timmar nu med en snabb ätpaus i mitten.. jag känner mig rätt återhämtad men allt som behövs är ju ett par jobbiga dagar/nätter igen för att man ska bli ett vrak..
är lite nervös för att hon ska bli sjuk nu bara, vi har träffat rätt många barn de sista dagarna och flera har haft hosta och snuva..