Elsa1981 skrev 2011-08-19 09:52:34 följande:
Jensan 78- Jag läste någonstans att man ska vara försiktig med utfall och knäböj i bodypump under graviditeten. Något om att det tänjer onödigt på bäckenbottenmuskulaturen. Minns inte exakt och kan inte hitta var jag läste det nu. Och så ska man inte göra de raka situpsen. För något år sedan var det en tjej som körde pump på mitt gym tills hon verkligen var jättestor. Kan nog vara bra att anpassa övningarna bara.
Låter vettigt ju. Ska nog ta upp det med min istruktör. Tror det blir till att anpassa lite helt enkelt.
Milljor skrev 2011-08-19 09:54:41 följande:
EGO:
Hade mitt efterlängtade VUL idag :) Vi såg vår lilla "tuss" som var drygt 6 mm stor och hjärtade pickade på så fint. Behöver jag säga at tjag är överlycklig!!!!!! Min beräkning på 6+3 stämde på dagen, helt otroligt me dtanke på att vi blev gravida direkt efter MF :) Då gyn ligger på samma avd som BM så fick jag träffa BM direkt....fick tid för inskrivning ocg första UL med tillhörand KUB (om vi vill) Ska ni göra kub?
Mannen var med och vi är helt överlyckliga, nu känns det mer på riktigt!!!!! Tjohooooo
Låter helt underbart!!!! Hoppas jag med får se att allt är bar i magen nästa fredag!
FruJakobsson skrev 2011-08-19 10:00:48 följande:
Får man haka på? :)
Plussade igår :D
Grattis och välkommen :)