• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • mamma2kids
    NINACRT skrev 2011-08-21 08:04:56 följande:
    Idag var vi på spa med ansiktsbehandling och massage, men massagen fick jag avstå ifrån... då jag är i gravid, fick fotvård istället. Hur mår ni? Symtom? Jag har svårt att sova, somnar bra men kan inte sov amer än 7h och vaknar många gånger. Huvudvärk och ingen matlust.
    jag är extremt trött
    första 1,5 veckorna noll matlust,nu äter jag hela tiden för att de hjälper mot illamåendet.knappt känt av de.
    jag fryser ofta
    magen är som en fotboll
    yr,nå fel i tarmarna får ont av fett,kryddat m.m gick in i v.7 idag
    bröstvårtevärk också
    de va nog allt
  • mamma2kids

glömde vakna 3ggr inatt tex för att kissa,jobbigt.men gla för alla symtom ändå

• Verra88
    Tja,

Jag plusa i fredags 19/8

Och idag 21/8

Bilder finns i galleri och en del andra trådar..

Så jag följer gärna med er här, om det går bra.

Ska ringa MVC imorgon..

Bör vara i vecka 5 då jag räknat ut här på hemsidan..

// Catlover
  • Humlan83

Plussade på min födelsedag den 18.8 efter 1 1/2 års försök till ett syskon åt vår dotter på 4 år. :) Räknat ut att BF borde bli runt den 23.4... :) *happy*

• Verra88
    Humlan83 skrev 2011-08-21 10:26:08 följande:
    Plussade på min födelsedag den 18.8 efter 1 1/2 års försök till ett syskon åt vår dotter på 4 år. :) Räknat ut att BF borde bli runt den 23.4... :) *happy*
    Grattis, själv fyller jag år imorgon så detta blev den bästa presenten jag kunde få.. : )
    Mitt BF är 24/4
  • Maximumtaste

Hallo alla:) vad många vi börjar bli:)
    Verkar som att vi har liknande symtom alla.. Jag går in i v 7 imorgon och bröstvårtorna ömmar som attans! Mår illa till och från.. Växtvärken var värre för två veckor sen.. Den kommer lite då och då spec när jag vilar.. Kissnödig hela tiden typ:) jättesvullen mage har jag fått:)
    Nu har sambon gjort frukost så ska försöka äta lite fast det är så svårt att få ner nått:/

• Verra88

Jag har mest ömma bröst. Haft mycket hunger ofta. Uppblåst mage på kvällen ibland. Ingen växt värk en.. Trötthet men inte extrem en. Svårt att sova och vaknar tidigt. Är väl de symtom jag har.

• snart 4

hej :) ska få tillökning i familjen:) bf 25/4, längtar ¨å mycket:)

• Maximumtaste

Jag har också svårt att sova.. Vaknar tidigt på morgonen.. Vaknat oftast av att jag mår illa eller kissnödig hehe..

• Elsa1981

Precis samma symptom här. Vaknar tidigt och måste kissa, sover dåligt. Brösten har varit konstant ömma sen en vecka efter sista äl. Mår illa till och från. Blir proppmätt jättefort och magen känns helt uppblåst men sen kan jag helt plötsligt bli vrålhungrig igen. Det är snabba vändningar. Är oftast inte sugen på mat men allt är gott när jag väl börjat äta. Det är ovanligt för en godisgris som jag att inte vara sugen :).

Igår var magen så uppblåst att jag såg jättegravid ut. Praktiskt eftersom jag var på stan och provade kläder - nu vet jag om de funkar några månader framåt också. Haha.

Svar på tråden Aprilbebis 2012