• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • FruJakobsson
    Simpan skrev 2011-08-19 10:26:57 följande:
    Tessie; hur gamla är dina andra två? Jag väntar också en tredje. Mina pojkar är 4

Har en tjej som blir 5 i sep och en pojk som blev 3 i juli :)
    Längtan efter 3 skrev 2011-08-19 10:28:13 följande:
    Kul!! Hur gamla är dina barn? Jag har BF 14/4, också mitt 3:e =)

Tjejen blir 5 i sep, och pojken blev 3 i juli :)
  • Milljor
    Maximumtaste skrev 2011-08-19 10:12:59 följande:
    Milljor: wiiiiiieee vad roligt:D visst är det en härlig känsla att få se den Lill*:).. jag längtar till mitt nästa vul som fan nu! E ju i v 9 då så lär ju synas rätt bra då:) bebisen växer ju så fort nu i början, vi kunde se på bara dem här tre dagarna som vi hade mellan att det va stor skillnad:) så coolt att man kan se så tidigt:)
    Ja vilken känsla helt sagolik, ha nog aldrig känt mig så  lycklig :) Åh just ja du får ju vul igen snart...spännade och se om det bkir en eller 2 då :)  Nästa vul som jag redan fått tid tillär i vecka13-3...är ju en evighet dit kanske tar ett extar vul privat bara för att lugna nerverna :)
  • NINACRT

Grattis tessi1980!!!  Jag är också beräknad till 19-20 april, beroende på om jag hade äggl 29.7 eller  30.7 =)

• Milljor

Jensan78:

Tack snälla!!! Klart det kommer gå bra, för allt i världen glöm inte uppdatera här :)

• silvana80

ÅÅÅh jag blir riktigt sugen på att insitera på ett tdigt VUL nu.
     Men det är svårt att få ihop våra scheman då mannen jobbar i växjö på dagarna. Det är med nöd och näppe han kommer hinna med inskrivningen

Vad roligt för er att ha sett den lilla!Måste vara en mysig känsla. Lycka till alla verkligen,ska bli så kul att följas åt under de här månaderna! 

• emeilee

Tänkte på det här med träningen. Jag tycker man ska köra på precis som vanligt om det är träning som kroppen är van vid. Jag rider 2 hästar om dagen och enligt BM ska jag fortsätta med det så länge jag orkar då det är bra träning för kroppen. Det enda hon avrådde från var kampsporter och sådant som direkt riktas mot kroppen.

Gällande maten så är jag tvärtemot er. Har mindre matlust nu och sockersuget har i princip försvunnit. Jättemärkligt!
    Berättat för några inom familjen nu och det är så underbart att se deras ögon tåras av glädje. Syster yster igår trodde mig inte för fem öre ;)

• NINACRT

Jag har inte helelr matlust... och när jag äter så känns det bara jobbigt. Men äta måste man ju...

• meghan26

Jag har inte heller någon matlust alls. Igår mådde jag kvalmigt hela dagen(vilket är mkt tidigare denna gång), behövde äta med täta mellanrum för att mår hyffsat. Idag mår jag än så länge inte dåligt men jag har ingen matlust alls. Dock fick jag ett sug efter spenat så nu ska jag göra spenatsoppa till lunch! När åt jag det senast? När jag 10 år?! Weird!

Tog mig till gymet idag. Har lovat mig själv att träna 2 ggr i veckan denna gravidtet. Vid förra graviditeten tappade jag ALL lust till träning. Vilket resulterade i att kroppen var helt slapp till slut. Nu ska jag fortsätta så länge det bara går. Stryrka, spinning, powerwalks.

• JohannaB

Jag har fått konstiga stcik i ländryggen... söker runt lite och hittar såklart hemska mfberättelser, men de försöker jag att inte bry mig om... men vad tror ni det kan vara? Foglossning redan?

Svar på tråden Aprilbebis 2012