• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • jamenvisst

Cherstin- vad säger du! Vad tråkígt :( usch! Finns det ingen möjlighet till att det är som det ska ändå? Vad är nästa steg för er? Usch, kan inte ens tänka tanken! Stor kram till er och hoppas så att det är som det ska!

• jamenvisst

Aha, vad skönt! haha lästa bara ditt inlägg och trodde du gjort det nu! Lycka till denna gång :)

• NINACRT

Idag var vi på spa med ansiktsbehandling och massage, men massagen fick jag avstå ifrån... då jag är i gravid, fick fotvård istället. Hur mår ni? Symtom? Jag har svårt att sova, somnar bra men kan inte sov amer än 7h och vaknar många gånger. Huvudvärk och ingen matlust.

• jensan1
    NINACRT skrev 2011-08-21 08:04:56 följande:
    Idag var vi på spa med ansiktsbehandling och massage, men massagen fick jag avstå ifrån... då jag är i gravid, fick fotvård istället. Hur mår ni? Symtom? Jag har svårt att sova, somnar bra men kan inte sov amer än 7h och vaknar många gånger. Huvudvärk och ingen matlust.
    det låter superhärligt!

Jag kan också somna och sover bra, men vaknar som sagt var tidigt. Är vrålhungrig och akut kissnödig när jag vaknar sen kan jag inte somna om.
    Mår lite illa men det är inte så farligt än så länge, Brösten ömmar till och från.

Jag både längtar och fasar inför vul på fredag.... Tänk om de inte är som det ska. Jaja, då är det bättre än förra gången för då var jag i v.11 när fostret dött i v.7... Det vill vi inte vara med om igen!
  • NINACRT

Jensan78, önskar er all lycka till, det kommer säkert gå bra!!! Jag är själv nojig för mf, trots att jag inte fått det förut.

• Ereeka
    NINACRT skrev 2011-08-21 08:04:56 följande:
    Mysigt med spa!
    Jag mår jättebra änså länge :)
    Symptom: ont i brösten, trött och kissar oftare än vanligt. Inatt vaknade jag rätt många gånger :/
  • Smarkan

Hallå tjejer!!

Hur är det mer er? Själv ömmar brösten fortfarande och illamåendet kommer och går.
    Var igår på en fest, många tyckte nog det var konstigt att jag körde bil när paret vi var hos bor rätt nära oss.
    Fick komma med en vit lögn om att vi varit ngn  någon annan stans före. Då jag plötsligt slutat snusa efter många år misstänker många att jag är gravid. Plus då nu att jag kommer körandes med bil till festen.
    Går i morgon in i vecka 9. Går sakta men säkert framåt. Känns som en evighet till den 5/9 då det är dags för BM-besök. 

• Angiiee
    Smarkan skrev 2011-08-21 09:43:51 följande:
    Hallå tjejer!!

Hur är det mer er? Själv ömmar brösten fortfarande och illamåendet kommer och går.
    Var igår på en fest, många tyckte nog det var konstigt att jag körde bil när paret vi var hos bor rätt nära oss.
    Fick komma med en vit lögn om att vi varit ngn  någon annan stans före. Då jag plötsligt slutat snusa efter många år misstänker många att jag är gravid. Plus då nu att jag kommer körandes med bil till festen.
    Går i morgon in i vecka 9. Går sakta men säkert framåt. Känns som en evighet till den 5/9 då det är dags för BM-besök. 

Jo samma här, därför unviker jag familj och vänner tills v.13 ^^ , försöka iaf. Annars säger man att -ne men pengarna säger nej till nokotin + bra för hälsan-   Sen om man inte ska dricka så säger man -men en vit helg skadar ju inte?- hahah

• Smarkan
    Angiiee skrev 2011-08-21 09:55:07 följande:

Jo samma här, därför unviker jag familj och vänner tills v.13 ^^ , försöka iaf. Annars säger man att -ne men pengarna säger nej till nokotin + bra för hälsan-   Sen om man inte ska dricka så säger man -men en vit helg skadar ju inte?- hahah

När jag umgicks e med min syster i fredags frågade hon: har du inte med något snus? Men du kan få av  mig och så bjöd hon på en portionssnus, Jag tog emot och la in den för att snabbt spotta ut den direkt hon vände ryggen. Tyvärr såg hon det och undrade varför jag tog ut den direkt.
    Sen bjöd hon ytterligare på en men den la jag aldrig in. Sa tillslut att jag försöker trappa ner på snusandet.
    Men tror att hon börjar misstänka något.  Måste nog snart berätta nyheten att hon ska bli moster,
    Vet dock ej hur hon kommer reagera!! Känns mest nervöst för henne att berätta av alla.
Svar på tråden Aprilbebis 2012