• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Ereeka
    Maximumtaste skrev 2011-08-21 11:57:40 följande:
    Jag har också svårt att sova.. Vaknar tidigt på morgonen.. Vaknat oftast av att jag mår illa eller kissnödig hehe..
    Samma här! Men mitt illamående har inte kommit än :)
    Bara svårt att sova, mycket kissnödig och ont i brösten/bröstvårtorna..
  • meghan26
    Verra88 skrev 2011-08-21 16:45:17 följande:
    Babygruppen säger att jag är i vecka 5 och libero säger vecka 6 familjeliv här säger att jag går in i vekca 6 på tisdag så jag blir förvirrad då alla säger olika.
    Jag är oxå olika långt gången beroende på vilken sida. Dock säger alla samma bf.
    Här på familjeliv är jag 4+5 men på blimamma.se är jag 4+6 idag. Weird....
  • Verra88
    Ereeka skrev 2011-08-21 18:39:27 följande:
    Läst om flera som känner av "växtvärk", hur känns det?
    Ingen anning men jag tror jag börjat känna av växt värk och det känns på vänster sida inte kring äggstockarna men lite längre ner, vete fan hur man ska förklara, men känns konstigt att man skulle ha väckt värk just där..
  • mamma2kids

känns som mensvärk,men sitter ej i hela tiden kommer då o då varje dag.bränner längst ner i tjej magen just nu.värk vid bara ena äggledaren hade jag med tvåan kommer jag ihåg genom hela graviditeten.6+0

• Kaosmamma

Hallå :) här hoppar jag in :) bf enligt fl är 28 april. Men blir snitt så lite tidigare. Har inte smält helt att jag är gravid igen!! Mått nedrigt illa idag och hoppas det inte blir som speciellt förra grav med inläggning på sjukhus i 10 v pga totalt dåliga värden med häftiga kräkningar varje dag... Hua...

• Ereeka
    Verra88 skrev 2011-08-21 18:51:04 följande:
    Ingen anning men jag tror jag börjat känna av växt värk och det känns på vänster sida inte kring äggstockarna men lite längre ner, vete fan hur man ska förklara, men känns konstigt att man skulle ha väckt värk just där..
    mamma2kids skrev 2011-08-21 18:57:34 följande:
    känns som mensvärk,men sitter ej i hela tiden kommer då o då varje dag.bränner längst ner i tjej magen just nu.värk vid bara ena äggledaren hade jag med tvåan kommer jag ihåg genom hela graviditeten.6+0
    Tack så mycket :)
  • vicki 83
    Ereeka skrev 2011-08-21 18:39:27 följande:
    Läst om flera som känner av "växtvärk", hur känns det?
    känns som många skrivit precis som mens värk nästan..jag har haft det sen 7 dagar innan bim...ibland vill man bara gå och lägga sig för det e sån molande värk..men det e ju inte attt tänka på med en aktiv 4åring hemma
  • A85

På tal om olika appar ger olika utslag på dagar:
    Jag har listat ut att det beror på om de räknar ÄL som 1+6 (dag 14) eller 2+0 (dag 15).
    Jag räknar ÄL som 2+0 eftersom det för mig betyder att jag går in i en ny vecka varje måndag, känns skönt psykologiskt. :)

• Ereeka
    vicki 83 skrev 2011-08-21 19:27:34 följande:
    känns som många skrivit precis som mens värk nästan..jag har haft det sen 7 dagar innan bim...ibland vill man bara gå och lägga sig för det e sån molande värk..men det e ju inte attt tänka på med en aktiv 4åring hemma
    Hehe, nej då kanske det är lite svårt ;)
Svar på tråden Aprilbebis 2012