Drogad på solsemestern
När vi var på solsemester med familjen blev jag drogad. Vi var på all inclusive och drack kanske 3 glas vin under hela dagen. Då hann vi med att äta mycket och sol och bad. På eftermiddagen slocknade jag i solstolen och maken gav mig dottern snabbt för att gå på toaletten. Han förstod inte att jag var väck så jag hann tappa henne på marken en gång. Inget hände som tur var och en dam kom och lyfte tillbaka henne till mig. Dottern var då kanske 7 månader. Maken kom tillbaka efter ngn minut och då sa jag till honom att nu är det inte bra. Vi gick till hotellrummet. Jag vinglade och ramlade flera gånger. Fick minnesluckor och kräktes flera gånger. Mitt i allt så mådde jag så dåligt över att dottern hade ramlat ur min famn. Kände mig som värsta mamman någonsin och skyllde mig själv. Jag låg bara skakade och grät. (Dottern låg då och sov redan). Men nästa dag förstod jag att något måste ha hänt. Jag kan inte ha blivit sådär på 3 glas vin som jag hade druckit under flera timmar. Det blir jag inte ens om jag skulle dricka dem på raken och nu hade jag ändå ätit och druckit och rört på mig massor. Och jag skulle inte dricka vin när min dotter skulle vara med om jag inte visste att jag kan hantera det. Även om pappan skulle vara nykter. Tycker inte småbarn skall behöva få uppleva att ngn förälder är så packad. Så någon måste ha lagt någon drog i mitt glas när jag var och badade med dottern. Hur kan man göra så mot en småbarnsmamma?! Det är helt sjukt! Och man tror inte att det kan hända på ett hotell mitt på dagen. Tyr att maken var med. Men jag vill varna er alla att lämna ALDRIG era glas obevakade oavsett var ni är. Det verkar finnas sjuka människor överallt. Tyvärr :(