• Border

Psykologi - test

Ett quiz för dig som tror dig veta allt om psykologi, vill testa dina kunskaper eller kanske lära dig mer.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-07 17:26
    OBS!!! FRÅGA TRE: VAD HAR HÖGER HJÄRNHALVA FÖR FUNKTION?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-10 18:59
    OBS! ALLA FRÅGOR OCH SVAR ÄR FRÅN DEN SENASTE VERSIONEN (2011) AV BOKEN "lEV I TIDEN" PSYKOLOGI A

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Psykologi - test
  • Kattdamen

Du läser psykologi på gymnasienivå alltså?

• lövet2

Ditt bästa resultat är 8 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

• IlIlIlIlIlIlIlIIII
    sharatec skrev 2011-09-11 19:13:25 följande:
    Jag tror att det har gått fram nu. Vann du något på att inleda så brutalt otrevligt?
    Jag har redan bett om ursäkt en gång i tråden och tänker inte göra det igen. Sen är sanningen hård, speciellt om man saknar förmågan att ta in den och inse att man har fel. Till slut måste därför sanningen BANKAS in och det kanske gör lite ont. Vill man slippa det får man väl helt enkelt sluta envisa sig om saker som man inte vet någonting om.
  • Border
    IlIlIlIlIlIlIlIIII skrev 2011-09-11 19:25:51 följande:
    Se det så här hallonfot, jag har antagligen gett dig pluspoäng på nästa prov och dessutom gjort ditt quiz mer populärt så du har fått mer svar än vad du skulle fått annars. Jag förtjänar ju ett tack? Sen borde ju hela quizet tas bort eftersom det snarare blir tvärtom, ett lågt resultat visar ju faktiskt att man kan psykologi och 10/10 visar att man suger! Skål

Fast det är ju min lärare som kommer rätta provet och han säger ju också att det betyder "Läran om människan"
  • sharatec
    IlIlIlIlIlIlIlIIII skrev 2011-09-11 20:03:28 följande:
    Jag har redan bett om ursäkt en gång i tråden och tänker inte göra det igen. Sen är sanningen hård, speciellt om man saknar förmågan att ta in den och inse att man har fel. Till slut måste därför sanningen BANKAS in och det kanske gör lite ont. Vill man slippa det får man väl helt enkelt sluta envisa sig om saker som man inte vet någonting om.

Jo, jag märkte att du började banka direkt i ditt första inlägg, när TS inte hade envisats om någonting alls.
  • Border
    IlIlIlIlIlIlIlIIII skrev 2011-09-11 20:03:28 följande:

Fast om man tror sig vara säker på att man har rätt, behöver man bli överbevisad. Jag har bara försökt försvara det som jag tror på, precis som du.
    Jag tror att du är förbannad på hela världen, annars finns det ingen anledning att hålla på som du gör. Och då menar jag det språk du väljer att använda.

BTW: Så jag suger? Bara för att jag trodde på min lärare??   
  • IlIlIlIlIlIlIlIIII
    sharatec skrev 2011-09-11 20:06:47 följande:
    Jo, jag märkte att du började banka direkt i ditt första inlägg, när TS inte hade envisats om någonting alls.
    Därav ursäkten. Alla människor kan göra fel men alla männsikor kan inte inse det, vilket vi tydligt sett i den här tråden. Glad
  • Border
    sharatec skrev 2011-09-11 20:06:47 följande:

• sharatec
    hallonfot skrev 2011-09-11 20:06:02 följande:

Fast det är ju min lärare som kommer rätta provet och han säger ju också att det betyder "Läran om människan"
    Ta upp det där med din lärare, okej?
  • sharatec
    IlIlIlIlIlIlIlIIII skrev 2011-09-11 20:10:27 följande:
    Därav ursäkten. Alla människor kan göra fel men alla männsikor kan inte inse det, vilket vi tydligt sett i den här tråden. Glad

TS verkar väl ha förstått felet nu?
Svar på tråden Psykologi - test