• CML

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2012-05-31 19:27:14 följande:
    ja men DÅ SÅ =) GRATTIS TJEJEN !!!
    Glad Fanns inget smile som var bredare än detta!
  • Springlotus

Läser era kommentarer med stort glädje :) Tack Sweasmama och Jess! Då är jag gravid ... dock kommer det ta några dagar att smälta... och några tester till att testa. 

Innan apotekets test så testade jag med CB. Jag fick ett svagt plus inom de angivna tidsramarna - som dock försvann väldigt fort efter.... Det som är kvar är "minus"-tecken.

Sedan var det Apotekets som gav ett resultat direkt och som håller :), dock väldigt svagt som sagt.  

Har nu köpt CBs digitaltest, det är ju väl ett av de tydligaste.. så slipper jag undra om streck, färg och intensitet... Dock sparar tills imorgon bitti (som anses vara bäst) och rapporterar till er mina resultat! Fast ni redan vet vad det blir :)
    Tack än en gång!!!

• sweasmamma
    Springlotus skrev 2012-05-31 19:30:52 följande:
    Läser era kommentarer med stort glädje :) Tack Sweasmama och Jess! Då är jag gravid ... dock kommer det ta några dagar att smälta... och några tester till att testa. 

Innan apotekets test så testade jag med CB. Jag fick ett svagt plus inom de angivna tidsramarna - som dock försvann väldigt fort efter.... Det som är kvar är "minus"-tecken.

Sedan var det Apotekets som gav ett resultat direkt och som håller :), dock väldigt svagt som sagt.  

Har nu köpt CBs digitaltest, det är ju väl ett av de tydligaste.. så slipper jag undra om streck, färg och intensitet... Dock sparar tills imorgon bitti (som anses vara bäst) och rapporterar till er mina resultat! Fast ni redan vet vad det blir :)
    Tack än en gång!!!
    NÅGRA DAGAR ??? ha ha, jag är i v 16 och jag fattar ff inte Flört
  • Marras

Grattis! =) Hade också ivf inbokat i januari på Måndagen och plussade på helgen innan.. helt sjukt. Är dock inte gravid nu, men känslan var underbar! Lycka till nu...Skrattande

• Springlotus
    CML skrev 2012-05-31 19:30:40 följande:
    Glad Fanns inget smile som var bredare än detta!

Tack!!! :)
    Ja, de strecken är lika breda faktiskt!
  • Springlotus

Tack för allt peppande och era lyckoönskningar!

Marras och Sweasmamma, ja, det känns helt overkligt!!! Drömmer jag?   Skrattande

• Meja2011

Varför kan/ska man inte lita på uppbrutna test? Bara en fundering som dök upp, efter att ha sett i trådar med test där det kommenteras vilt om att uppbrutna inte går att lita på, varför undrar jag?

• Marras

DDet undrar jag med Meja2011
    Det verkar som m an är helt bakom om man "råkar"bryta upp testet.. som man vore ensam i världen och helt desperat.  ;) 

• Marras

neeeej du drömmer ju inte!!! =))))) Det är en helt sjuk verklighet.. räkna med att sova på rosa moln i natt! hmm och typ maaaassor av nätter framöver.. ;) 

• Meja2011

Ja precis!

Det borde väl ändå "räknas" ibland kan jag tycka att det är svårt att se genom den där glasen. Och är det ett.streck då är det väl, det blir ju INGET om man inte är gravid

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester