• Springlotus

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Springlotus skrev 2012-05-31 19:33:18 följande:

Tack!!! :)
    Ja, de strecken är lika breda faktiskt!

Ber om ursäkt, i lyckorus såg inte att inlägget var inte menad till mig ;) Förvandlades till en narcissist! Det är min första dag FL idag. Hör av mig imorgon med fler nyheter.
  • Marras

Ja visst.. det ska väl inte ens färgas där om man inte har hcg i kroppen?? 

• CML
    Springlotus skrev 2012-05-31 19:58:28 följande:
    Ber om ursäkt, i lyckorus såg inte att inlägget var inte menad till mig ;) Förvandlades till en narcissist! Det är min första dag FL idag. Hör av mig imorgon med fler nyheter.
    Hi hi, det gör ingenting! Grattis till ditt nästan säkra plus!!
  • cholicharra
    ollasulrika skrev 2012-05-31 13:35:39 följande:

BIM -2 idag och detta är ÄL-testerna från igår och idag ...

skrev nån lista tidigare över alla symptom jag kännt den senaste veckan ( som jag i normala falla inte brukar ha) ...  å negativt på gravtest. 

kan det bara vara så att jag är en låghormonare?     
    min kompis hade positivt på ägglossningstesterna i flera dagar och det var inte ägglosningen det gav utslag på, utan hon var gravid! :)
  • Springlotus
    Marras skrev 2012-05-31 19:54:01 följande:
    neeeej du drömmer ju inte!!! =))))) Det är en helt sjuk verklighet.. räkna med att sova på rosa moln i natt! hmm och typ maaaassor av nätter framöver.. ;) 

!!!!!!!!!!!! Ja, känner mig redan full pga alla endorfiner
  • ollasulrika
    cholicharra skrev 2012-05-31 20:02:33 följande:
    min kompis hade positivt på ägglossningstesterna i flera dagar och det var inte ägglosningen det gav utslag på, utan hon var gravid! :)

ja ,får hoppas att det är så. ja har kollat så många gånger både innan å efter äl... innan å efter mens å jag har aldrig fått såhär.

ja bara stoppa ner testet i kisset så kom det starka strecket upp idag, det har det inte ens gjort vid äl innan....å aldrig haft utslag mer än en stund på eftemiddagen tidigare. nu är dessa testen tagna vid tolv-tiden både igår å idag!

snälla snälla, ja har bett till fan å hans moster att det ska ske ett mirakel! ha ha ha     

• mammelie1891

Hej tjejer! Tänkte bara säga hej och tack för mig. Jag lämnar familjeliv då jag känner att det inte ger mig nåt längre. Hittar liksom inte "hem" här utan känner mig mest som ett UFO. Så jag söker mig till andra forum. Mitt sista graviditetstest idag var iaf superstarkt så på den punkten går det åt rätt håll. Jag önskar er alla lycka till varesig ni är gravida eller hoppas på ett plus. Tack för att ni funnits och spanat in mina tester och tack för era lyckoönskningar! Ta hand om er! Kramar från mammelie! 

http://chiligodis.blogspot.com [] BF barn 4: 25/1-13 []
  • Jess86
    mammelie1891 skrev 2012-05-31 20:11:23 följande:
    Hej tjejer! Tänkte bara säga hej och tack för mig. Jag lämnar familjeliv då jag känner att det inte ger mig nåt längre. Hittar liksom inte "hem" här utan känner mig mest som ett UFO. Så jag söker mig till andra forum. Mitt sista graviditetstest idag var iaf superstarkt så på den punkten går det åt rätt håll. Jag önskar er alla lycka till varesig ni är gravida eller hoppas på ett plus. Tack för att ni funnits och spanat in mina tester och tack för era lyckoönskningar! Ta hand om er! Kramar från mammelie! 

Men Mammelie! Vi kommer sakna dig! Lycka till med allt nu Hjärta
  • Snigo
    CML skrev 2012-05-31 20:01:35 följande:
    Hi hi, det gör ingenting! Grattis till ditt nästan säkra plus!!
    Springlotus skrev 2012-05-31 20:04:10 följande:
    !!!!!!!!!!!! Ja, känner mig redan full pga alla endorfiner
    Grattis tjejer!!! Helt underbar känsla och äntligen få ett pluss!! {#emotions_dlg.flower}

Går in i vecka 6 på lördag och jag kunde inte hålla mig när man fick strumpor på köpet, Blev bodyn och byxorna
    Jag har bestämt mig att sluta tänka att jag väntar ett MF och händer något får jag väl spara eller ge bort kläderna =)

https://www.lundmyr.com
  • Snigo
    mammelie1891 skrev 2012-05-31 20:11:23 följande:
    Lycka till med allt! =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester