• Jess86

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Snigo skrev 2012-05-31 20:20:29 följande:
    Grattis tjejer!!! Helt underbar känsla och äntligen få ett pluss!! {#emotions_dlg.flower}

Går in i vecka 6 på lördag och jag kunde inte hålla mig när man fick strumpor på köpet, Blev bodyn och byxorna
    Jag har bestämt mig att sluta tänka att jag väntar ett MF och händer något får jag väl spara eller ge bort kläderna =)

https://www.lundmyr.com
    Sött!!! Hur har det gått för din syster?
  • Snigo
    Jess86 skrev 2012-05-31 20:21:30 följande:
    Sött!!! Hur har det gått för din syster?
    jo =D hr inte pratat alls med henne idag =( Jag vill inte hålla på och ringa hela tiden och fråga en massa..
    hon vet att hon kan höra av sig när hon vill, att jag alltid finns här för hon..
  • Jess86
    Snigo skrev 2012-05-31 20:30:25 följande:
    jo =D hr inte pratat alls med henne idag =( Jag vill inte hålla på och ringa hela tiden och fråga en massa..
    hon vet att hon kan höra av sig när hon vill, att jag alltid finns här för hon..

Ok. Hoppas hon mår hyffsat i alla fall och att allt löser sig med tanke på vården menar jag.
  • Odella
    Noomi81 skrev 2012-05-31 16:56:50 följande:
    Min mens kom också idag (vi låg väl samma på bim+4?), jag var också säker på att jag var gravid och jag har köpt mig ett paket Ben&Jerry. Vi verkar vara rätt lika.
    Japp, åååh så typiskt för oss :/ Hatar när mensen ska gå och luras med en! Sitter nu med en bunke daimglass och päser, det har jag förtjänat
  • Mini Léonie

Snigo:
    Sött... Jag kunde inte motstå den här

http://www.lundmyr.com/stickad-overall-vit-p-127-c-256.aspx

• Snigo
    Mini Léonie skrev 2012-05-31 21:25:29 följande:
    Snigo:

Sött... Jag kunde inte motstå den här

http://www.lundmyr.com/stickad-overall-vit-p-127-c-256.aspx

Ja den va oxå så sjukt söt! Dock så har vi ca 30-35 minus grader i januari februari, men vill typ inte ens gå ut! Haha
  • Jennie83
    Snigo skrev 2012-05-30 20:28:32 följande:
    ja fy, man ska inte bo i Norrland! =( De värsta är att jag blivit helt förstörd.. känns ut som att jag går och väntar på ett MF jag oxå nu! 
    Beklagar din sster MF huvva =( ä så hemskt att man måste gå igenom sånt här!!!

fick hon ingen hjälp av lassa? 
    Bor själv i norrland, ringde lycksele gyn då jag fick mitt mf, fick komma dagen efter o bm sa där skulle ja få minsta onormalt ont så skulle jag ringa. fick till o med jour läkarens jour nr, för han skulle bestämma då om de skulel bli egen bil, ambulans eller helikopter.
    då tckte ja de blev åt andra hållet att dom skrämde upp mig.

skickar en kram till både dig o din syster!!!!{#emotions_dlg.flower}    

• alexander2011

Har bim imorgon o jag tror att mensen kommer att komma snart. har värk men mest typ höger äggstock.omjga minns rätt så kändes det exakt såhär sist oxå Gråter
    har inga tester o tänker inte köpa förens mensen är 1 vecka sen 

• cholicharra
    alexander2011 skrev 2012-05-31 23:05:05 följande:
    Har bim imorgon o jag tror att mensen kommer att komma snart. har värk men mest typ höger äggstock.omjga minns rätt så kändes det exakt såhär sist oxå Gråter
    har inga tester o tänker inte köpa förens mensen är 1 vecka sen 
    då är vi två som har bim i morrn :) men jag tänker nog testa efter helgen om inte mensen kommit. jag e så ivrig! håller tummarna för dig :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester