• MissJibs

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jojanilsson: ser positivt ut! :)

• Meeee

Jojanilsson- nog för att cb brukar ge spök... Men det där ser ut som att det är ett äkta plus

• jojanilsson

åhh hoppas verkligen att ni har rätt och att det är våran tur nu!
    Ska köpa ett digitalt senare idag tror jag allt Flört 

• Mini Léonie

Tänkte bara att jag måste berätta en sak.
    Jag har inte bara fått massor med stöttning i tråden av alla goa tjejer (idioter undantagna ) utan även hittat en av mina absolut bästa vänner här inne.

Hoppas2012 du är guld värd det vet du Hjärta 

• Mini Léonie
    Mikka82 skrev 2012-06-01 08:52:51 följande:
    Hej på er :)
    Någon som vill analysera detta test???! OBS! Det är inte mitt, för jag är redan gravid i v.19 :D
    När jag försökte ge mig på att ändra färg å sådär som ni brukar göra så tyckte jag mig se nånting....

jo man kan ana men svårt för hela testet är färgat...
  • Hoppas 2012
    Mini Léonie skrev 2012-06-01 09:35:10 följande:
    Tänkte bara att jag måste berätta en sak.
    Jag har inte bara fått massor med stöttning i tråden av alla goa tjejer (idioter undantagna ) utan även hittat en av mina absolut bästa vänner här inne.

Hoppas2012 du är guld värd det vet du Hjärta 
    Finaste vännen
    Tack snälla för dina fina ord, du vet jag känner precis likadant och aldrig kunde jag väl ana när jag blev medlem på FL att det skulle ge mig vår finaste vänskap!

Jag är så tacksam för att du finns i mitt liv Hjärta
    ÄL ca 6 juni, BIM 22 juni , 10:e försöket, första barnet
  • Mini Léonie
    Hoppas 2012 skrev 2012-06-01 09:39:21 följande:
    Finaste vännen
    Tack snälla för dina fina ord, du vet jag känner precis likadant och aldrig kunde jag väl ana när jag blev medlem på FL att det skulle ge mig vår finaste vänskap!

Jag är så tacksam för att du finns i mitt liv Hjärta
    Precis... Ett plus - CHECK och nu ett kvar Flört
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester