• idealisten i mig

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ollasolrika: om du är inseminerat, använder du progesteron nu efter? Det kan ju i sig själv ge gravsymptom . Hoppas såklart att du är låghormonare och gravid!

• ollasulrika
    idealisten i mig skrev 2012-06-01 08:44:31 följande:
    ollasolrika: om du är inseminerat, använder du progesteron nu efter? Det kan ju i sig själv ge gravsymptom . Hoppas såklart att du är låghormonare och gravid!

Nej, inga tillsatser i kroppen.... så några utslag på sånt kan det inte vara... det enda ja äter är folsyra :)
  • Mini Léonie
    ollasulrika skrev 2012-06-01 08:31:30 följande:
    men det KAN ju bara vara så att jag inte är sån som plussar tidigt utan ett tag efter om inte mensen kommer. försöker hålla modet uppe att det är så. men är såklart inställd på att mensen ska dyka upp. 

Har nämligen mått helt sjukt konstigt den senaste veckan...eller 2 veckor sedan inseminationen. ja som annars dricker kaffe i mängder mår illa av bara tanken (tar mest en kopp för att magen hålls igång av det )   å så hundra andra grejjer ja lagt märke till...

Men men... det blir nya tag om det inte tatt sig nu :)    .... kommer bli bra nångång iaf! Ja ser ljust på livet just nu!    
    Klart det kommer bli något jag menade bara att äl tester är inte att lita på då de kan visa inget såväl som positivt innan mens med.. och innan graviditet...
    Men testa om nån dag igen med gravtest så vet du! 
  • Mikka82

Hej på er :)
    Någon som vill analysera detta test???! OBS! Det är inte mitt, för jag är redan gravid i v.19 :D
    När jag försökte ge mig på att ändra färg å sådär som ni brukar göra så tyckte jag mig se nånting....

• Snigo
    MissJibs skrev 2012-06-01 08:38:20 följande:
    Blev nyfiken nu när ni skriver att ÄL tester kan visa pos vid graviditet och/eller innan mens. Men mitt ÄL test visade endast ett svagt streck :/

De här med äl test är olika för alla, jag har två streck hela cykeln, men bara lika starka eller starkare när jag har äl
  • ollasulrika
    Mini Léonie skrev 2012-06-01 08:51:12 följande:
    Klart det kommer bli något jag menade bara att äl tester är inte att lita på då de kan visa inget såväl som positivt innan mens med.. och innan graviditet...
    Men testa om nån dag igen med gravtest så vet du! 

absolut, ja går inte efter Äl-testerna, tyckte bara det va lite udda eftersom jag aldrig annars fått sånna utslag mer än vid ÄL ( Å då bara nån timme på eftermiddagen)

Ja inväntar mensen ( å hoppas såklart att den ska utebli) . Det  blir som sagt nya tag annars... nångång så kommer det efterlängtade plusset! :)   
  • Mini Léonie
    ollasulrika skrev 2012-06-01 09:00:08 följande:
    absolut, ja går inte efter Äl-testerna, tyckte bara det va lite udda eftersom jag aldrig annars fått sånna utslag mer än vid ÄL ( Å då bara nån timme på eftermiddagen)

Ja inväntar mensen ( å hoppas såklart att den ska utebli) . Det  blir som sagt nya tag annars... nångång så kommer det efterlängtade plusset! :)   
    Ja dessutom när man minst anar det. Kämpa på {#emotions_dlg.flower}
  • jojanilsson

Någon som vill analysera? Gravid eller spök?!
    Taget i morse, är på bim- 4 el 3 idag.
    Mensvärks-liknande känsla i tjejmagen, brukar inte ha de förrän samma dag

• ollasulrika
    Mini Léonie skrev 2012-06-01 09:03:30 följande:
    Ja dessutom när man minst anar det. Kämpa på {#emotions_dlg.flower}

<3   tack , gullig du är! 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester