• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

mammelie1891 skrev 2012-05-31 20:11:23 följande:
    Hej tjejer! Tänkte bara säga hej och tack för mig. Jag lämnar familjeliv då jag känner att det inte ger mig nåt längre. Hittar liksom inte "hem" här utan känner mig mest som ett UFO. Så jag söker mig till andra forum. Mitt sista graviditetstest idag var iaf superstarkt så på den punkten går det åt rätt håll. Jag önskar er alla lycka till varesig ni är gravida eller hoppas på ett plus. Tack för att ni funnits och spanat in mina tester och tack för era lyckoönskningar! Ta hand om er! Kramar från mammelie! 
    men ..okej !! ja lycka till då ! kram 
  • sweasmamma
    Springlotus skrev 2012-05-31 19:43:57 följande:
    Tack för allt peppande och era lyckoönskningar!

Marras och Sweasmamma, ja, det känns helt overkligt!!! Drömmer jag?   Skrattande
    ja... fast det är en verklighetsdröm FlörtHjärta
  • Eliasmamma

Godmorgon på er!

Har har vi varit vakna i 2 timmar. Lilleman fick första tanden igår kväll så han vakna till och från på några tim igår, gav en alvedon till slut och då sov han resten av natten till 5 

www.eliasmamma.blogg.se
  • Meeee

Min minsta dotter e väldigt morgonpigg oxå... Här fick vi upp halv sex. Går sådär ihop med min trötthet från graviditeten men men... Börjar vänja mig lite

• Snigo
    Jennie83 skrev 2012-05-31 23:01:00 följande:
    Beklagar din sster MF huvva =( ä så hemskt att man måste gå igenom sånt här!!!

fick hon ingen hjälp av lassa? Bor själv i norrland, ringde lycksele gyn då jag fick mitt mf, fick komma dagen efter o bm sa där skulle ja få minsta onormalt ont så skulle jag ringa. fick till o med jour läkarens jour nr, för han skulle bestämma då om de skulel bli egen bil, ambulans eller helikopter.

då tckte ja de blev åt andra hållet att dom skrämde upp mig.

skickar en kram till både dig o din syster!!!!    

Nä inte det, på måndag får hon komma.. Vi bor väldigt mer norr än Lycksele gud va skönt att dom tog de så allvarligt!
  • ollasulrika

JAha...då va ja här igen då... med ett nytt ÄL-test på BIM -1 ... lika starkt som igår... nu är det tredje dagen med överfullt utslag som kommer istort sett direkt. GAAAAHHHH...  mensliknande värk å molvärk i svanken...

Bara invänta mensen nu då antar jag *suckar*  

• MissJibs

BIM+5 idag. Känner inte att mensen e på igång. Klickade hem gravtester från Testlagret igår men kommer förmodligen avvakta me att testa.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester