Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Ollasulrika: inte testat gravtest?
Ollasulrika: inte testat gravtest?
jo jo, jag har testat med gravtest... men negativt, därför jag tror mensen kommer snart.
jag kollade eftersom dom har visat utslag i två dagar innan... aldrig gjort det innan när ja kollat för skojjsskull. så nu är det tredje dagen med fullt utslag.
har massa gravtester hemma så ja kollar i helgen sen eller på måndag om inte mensen kommer. Ja kanske e låghormonare sådet inte visar nå tidigt.
Ska åka iväg i eftermiddag upp till dalarna å hälsa på mina föräldrar,så det e gött att få nåt att tänka på !
Ollasulrika:
Ja men då är du nog inte gravid. Positiva ÄL test innan mens är inget konstigt!!!
..... Om det inte är flera dagar sen senaste grav test för då kan det ju varit för tidigt...
men det KAN ju bara vara så att jag inte är sån som plussar tidigt utan ett tag efter om inte mensen kommer. försöker hålla modet uppe att det är så. men är såklart inställd på att mensen ska dyka upp.
Har nämligen mått helt sjukt konstigt den senaste veckan...eller 2 veckor sedan inseminationen. ja som annars dricker kaffe i mängder mår illa av bara tanken (tar mest en kopp för att magen hålls igång av det ) å så hundra andra grejjer ja lagt märke till...
Men men... det blir nya tag om det inte tatt sig nu :) .... kommer bli bra nångång iaf! Ja ser ljust på livet just nu!
Jag brukar oxå få pos på äl testerna när Bim närmar sig.. Hoppas dock att du är gravid
Blev nyfiken nu när ni skriver att ÄL tester kan visa pos vid graviditet och/eller innan mens. Men mitt ÄL test visade endast ett svagt streck :/