• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ollasulrika: inte testat gravtest?

• ollasulrika

jo jo, jag har testat med gravtest... men negativt, därför jag tror mensen kommer snart.

jag kollade eftersom dom har visat utslag i två dagar innan... aldrig gjort det innan när ja kollat för skojjsskull. så nu är det tredje dagen med fullt utslag.

har massa gravtester hemma så ja kollar i helgen sen eller på måndag om inte mensen kommer. Ja kanske e låghormonare sådet inte visar nå tidigt.    

Ska åka iväg i eftermiddag upp till dalarna å hälsa på mina föräldrar,så det e gött att få nåt att tänka på !   

• Noomi81
    Odella skrev 2012-05-31 20:47:07 följande:
    Japp, åååh så typiskt för oss :/ Hatar när mensen ska gå och luras med en! Sitter nu med en bunke daimglass och päser, det har jag förtjänat
    Ben&Jerry för mig.  Nu har jag satt mig och maken på Vitamin-boost-camp så jag hoppas jag slipper ännu en bytta glass nästa månad.
  • Mini Léonie

Ollasulrika:
    Ja men då är du nog inte gravid. Positiva ÄL test innan mens är inget konstigt!!!

• ollasulrika

men det KAN ju bara vara så att jag inte är sån som plussar tidigt utan ett tag efter om inte mensen kommer. försöker hålla modet uppe att det är så. men är såklart inställd på att mensen ska dyka upp. 

Har nämligen mått helt sjukt konstigt den senaste veckan...eller 2 veckor sedan inseminationen. ja som annars dricker kaffe i mängder mår illa av bara tanken (tar mest en kopp för att magen hålls igång av det )   å så hundra andra grejjer ja lagt märke till...

Men men... det blir nya tag om det inte tatt sig nu :)    .... kommer bli bra nångång iaf! Ja ser ljust på livet just nu!    

• Snigo

Jag brukar oxå få pos på äl testerna när Bim närmar sig.. Hoppas dock att du är gravid

• MissJibs

Blev nyfiken nu när ni skriver att ÄL tester kan visa pos vid graviditet och/eller innan mens. Men mitt ÄL test visade endast ett svagt streck :/

• ollasulrika
    Snigo skrev 2012-06-01 08:36:01 följande:
    Jag brukar oxå få pos på äl testerna när Bim närmar sig.. Hoppas dock att du är gravid

ja jag hoppas ju det. ja å mannen har ju försökt i 6 år nu å är inne på första försöket med insemination                     ( DI anonym) så det vore all lycka i världen.  

Det konstiga e ju att jag testat med äl-test innan mens innan ( ja,man måste ju testa å se hur testen reagerar vid olika tillfällen)  och jag har aldrig fått så här. därför man e lite fundersam. Men som sagt... hoppet finns ju även om jag är inställd på mens. har inhandlat några paket bindor för säkerhetsskull så ja e förberedd :)   
  • ollasulrika
    MissJibs skrev 2012-06-01 08:38:20 följande:
    Blev nyfiken nu när ni skriver att ÄL tester kan visa pos vid graviditet och/eller innan mens. Men mitt ÄL test visade endast ett svagt streck :/

Ja mina äl-tester har aldrig visat mer än pyttesvagt innan mens,därför väldigt konstigt.   plus att jag har massa andra grejjer som gör att ag blir fundersam... grejjer som absolut inte kan vara inbillning...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester