• Mini Léonie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Binegar skrev 2012-06-01 10:27:20 följande:
    Har bestämt mig för att lägga hela bebisverkstaden på hyllan nu & börja med p-medel nästa cykel.
    Sätter mig i skolbänken istället till hösten. Känns både väldigt bra men ändå ledsamt, när jag ville så mycket..
    Det kommer binegar.. Men viktigt att inte glömma livet också. Kul med skolan, det låter som något du vill göra och kanske "bli" ja du fattar vad jag menar. Man är ju något redan men du kanske drömmer om något yrke. Klokt att fokusera på det då ;)
  • skumbanan

Binegar: har du jobb nu? Då är det bra om du pluggar om du tar fullt CSN samtidigt. Då skyddar du din föräldrapenning från jobbet.

• alexander2011
    cholicharra skrev 2012-06-01 01:10:20 följande:
    då är vi två som har bim i morrn :) men jag tänker nog testa efter helgen om inte mensen kommit. jag e så ivrig! håller tummarna för dig :)

tack men jag brukar ha värk av o till några dagar innan mensen o jag tror inte jag är gravid denna gången fastän jag längtar sååå.

uppdatera närdu har testat 
  • alexander2011
    jojanilsson skrev 2012-06-01 09:04:01 följande:
    Någon som vill analysera? Gravid eller spök?!
    Taget i morse, är på bim- 4 el 3 idag.
    Mensvärks-liknande känsla i tjejmagen, brukar inte ha de förrän samma dag

du är gravid :) GRATTIS utan tvekan

• alexander2011
    Mikka82 skrev 2012-06-01 09:36:12 följande:
    Ingen som ser nåt om man gör om bilden?

jag testade o trixa men det är svårt. asså man ser en tunn linje o skulle därför inte lita på det. bilden är i dålig skärpa tyvärr. går det att fixa en bättre bild så ska jag ordna det
  • popcornplaya

Hej allihopa! Var lääänge sen jag skrev nått i den här tråden men kikar in lite då och då. Var så deppig och lite knäpp sist jag skrev och mensen som vanligt kom. Självklart har jag inte blivit gravid än. Känns som det aldrig kommer bli så Rynkar på näsan

Men nu håller jag på att bli tokig på testlagrets jä*la test! Visar ju skuggor på vartenda test ju! Är på bim+1 idag. Har inte superkollen på när jag hade äl då jag försökt ta det lite lugnt och inte tänka så mkt på bebisverkstan med äl tester och så men mensen brukar va som en klocka på dag 28 i cykeln. Brukar ha äl känningar ändå så jag brukar ändå känna när jag har äl. Nu är jag då på dag 29 i cykeln.

Översta testet på bilden är från imorse och nedre från nyss. Tolkar ändå detta som neg och har lite meskänningar i magen och ryggen till och från så den vill väll bara luras lite den här månaden och bli sen. Skitmens!   

Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • popcornplaya

*meskänningar är ju menskänningar såklart, haha

Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • Milla86

Mitt cb test som jag lade upp här i tråden för några dagar sedan kan jag meddela var ett spöksträck och inget annat. Testade negativt idag på bim +7 , hoppades så att det var ett svagt plus. Ska verkligen inte lita på cb igen.

• Royalgala
    Milla86 skrev 2012-06-01 14:17:44 följande:
    Mitt cb test som jag lade upp här i tråden för några dagar sedan kan jag meddela var ett spöksträck och inget annat. Testade negativt idag på bim +7 , hoppades så att det var ett svagt plus. Ska verkligen inte lita på cb igen.

Så himla arg man blir. Kollade ditt test och mitt så ungefär likadant ut, brett och blått men svagt, men tyvärr det var oxå ett spökstreck Kolla in det (klicka på "visa endast" vad jag skrivit), så var det i början av maj jag postade bilden här)
    jag kommer då aldrig anv CB igen. testade även med billiga testers test och det blev så negativt det kunde bli, likaså apotekets egna.
  • Sthlm27

Jag har en cykel på 21-22 dgr, luteal-fas på 10-11 dgr,

visade svaaagt positivt bim-2
    och normalt plus på bim-0
    ,
    Fick bara spökstreck månaderna innan,
    höll på att bli galen...  och för mig visar alltid 2 streck på ägglossningstest (inte cb digitala)
    Och dom säger att man helst ska ha sex innan själv ägglossning vilket jag haft nu i 4 månader utan resultat...
    Men denna gång hade jag sex samma dag som äl (detta vet jag för jag hade värk o det ömmade i magen) (tog cb-äl test och det visade glad gubbe samma dag vi hade sex och dagen efter...visar väldigt bra tycker jag, sen 2-3 dgr efter äl fick jag ömma bröst, får sällan det vid mens så förstod på en gång....o ingen molvärk hade jag.

Men varje månad jag haft molvärk efter äl brukar det visa sig vara tant röd.   
    Hoppas det tar sig för er! =)   

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester