Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Sätter mig i skolbänken istället till hösten. Känns både väldigt bra men ändå ledsamt, när jag ville så mycket..
Binegar: har du jobb nu? Då är det bra om du pluggar om du tar fullt CSN samtidigt. Då skyddar du din föräldrapenning från jobbet.
du är gravid :) GRATTIS utan tvekan
*meskänningar är ju menskänningar såklart, haha
Mitt cb test som jag lade upp här i tråden för några dagar sedan kan jag meddela var ett spöksträck och inget annat. Testade negativt idag på bim +7 , hoppades så att det var ett svagt plus. Ska verkligen inte lita på cb igen.
Jag har en cykel på 21-22 dgr, luteal-fas på 10-11 dgr,
visade svaaagt positivt bim-2
och normalt plus på bim-0
,
Fick bara spökstreck månaderna innan,
höll på att bli galen... och för mig visar alltid 2 streck på ägglossningstest (inte cb digitala)
Och dom säger att man helst ska ha sex innan själv ägglossning vilket jag haft nu i 4 månader utan resultat...
Men denna gång hade jag sex samma dag som äl (detta vet jag för jag hade värk o det ömmade i magen) (tog cb-äl test och det visade glad gubbe samma dag vi hade sex och dagen efter...visar väldigt bra tycker jag, sen 2-3 dgr efter äl fick jag ömma bröst, får sällan det vid mens så förstod på en gång....o ingen molvärk hade jag.
Men varje månad jag haft molvärk efter äl brukar det visa sig vara tant röd.
Hoppas det tar sig för er! =)