Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
TACKAR!!!! ( i sjunde himlen)
TACKAR!!!! ( i sjunde himlen)
Grattis Springlotus!
Niicesara: nej man vet inte äl bara för att man vet bim. Har man en jämn cykel på låt säga 28 dagar är det ju knappast svårt att lista ut när nästa bim är helt utan att ha en aning om när man har äl och hur lång lutealfas man har.
Resten av ditt inlägg håller jag helt med om och är inne på leonies bana även om hon kanske gick lite långt vid ett tillfälle.
Vet man däremot inte om när man har äl så får man väl utgå från det man vet, dvs bim.
Och på tester står det väl ändå att man KAN testa från bim -4 men att man även kan få ett falskt minus om man testar tidigt?
Det absolut bästa är att hur vidrig i sina påhopp Slemmis än varit så är det ALLTID mig ni går på.
Aldrig någonsin är det nån som säger till när hon går för långt.
Jag har stöttat och peppar många här inne och tycker verkligen merparten av er både tänka två ggr innan ni hoppar på mig för att jag ifrågasätter om hon har en beteendestörning efter allt hon "önskat mig".
Jag vet att det inte löser något att lämna tråden men jag ska uppriktigt säga att det är första gången något här får mig att börja gråta. Det tar hårdare att se att ingen vågar stå upp för sin åsikt i tråden fast jag fått flertalet mail under dessa månader som bekräftar samma sak, jag släpper det nu och låter det vara som det är.