Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Kan man inte ha motsatta åsikter eller komma med motargument utan att få höra att man är beteendestörd kan ju lika gärna den här tråden stängas.
Jag måste bara fråga er erfarna testare:
Har skaffat ÄL-tester, sista mens var 20/5 och jag har testat med stickorna sen 28/5. Nu till problemet. Jag vet inte om det ska vara så, men alla tester jag har tagit är svagt svagt positiva. Ingen stegring över huvud taget. Vad innebär detta? Kan inte svara på när BIM eller ÄL är då jag har oregelbunden cykel, allt mellan 27-33 dagar.
Popcorn- dom två översta testen är nya nu då? Om jag förstår rätt
Slemmis: men måste du kommentera allt mini skriver? Du tål inte henne och hon inte dig så låt bli då! Är som att du letar bråk ibland!
Mini: håller med dig ang äl. lättare att förstå om man säger äl+dag än bim+dag.
Tror att vissa här inne har bestämt att Mini är det svarta fåret för många argumenterar faktiskt emot henne så fort hon skriver något.
Sen skrev Du Slemmis att Mini alltid ska ha sista ordet men där håller jag inte med. Mini skrev att Du säkert skulle mala på ännu mer och att hon lämnar nu.
Du valde att fortsätta och därmed ville Du ha det sista ordet.
Kan inte Ni 2 bara sluta kommentera varandras inlägg?
Båda skriver bra saker och båda skriver dåliga saker. Vilket vi alla gör mer eller mindre.
Popcorn- tycker det ser ut som att det är nått där. :) håller tummarna