Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Mini Léonie skrev 2012-06-01 18:52:17 följande:
Det absolut bästa är att hur vidrig i sina påhopp Slemmis än varit så är det ALLTID mig ni går på. Aldrig någonsin är det nån som säger till när hon går för långt.
Jag har stöttat och peppar många här inne och tycker verkligen merparten av er både tänka två ggr innan ni hoppar på mig för att jag ifrågasätter om hon har en beteendestörning efter allt hon "önskat mig".
Jag vet att det inte löser något att lämna tråden men jag ska uppriktigt säga att det är första gången något här får mig att börja gråta. Det tar hårdare att se att ingen vågar stå upp för sin åsikt i tråden fast jag fått flertalet mail under dessa månader som bekräftar samma sak, jag släpper det nu och låter det vara som det är.
Du ser inte din egen skuld i det överhuvudtaget??? Har jag använt fula ord emot dig en enda gång förutom den gången då det rann över och jag kallade dig f... ja du vet......
Ingen vågar ju stå upp för sin åsikt för om den går emot din så är du där och kallar en för utvecklingsstörd..du har ju fått hur många medhåll som helst nu....