• slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mini Léonie skrev 2012-06-01 18:52:17 följande:
    Det absolut bästa är att hur vidrig i sina påhopp Slemmis än varit så är det ALLTID mig ni går på.
    Aldrig någonsin är det nån som säger till när hon går för långt.

Jag har stöttat och peppar många här inne och tycker verkligen merparten av er både tänka två ggr innan ni hoppar på mig för att jag ifrågasätter om hon har en beteendestörning efter allt hon "önskat mig".

Jag vet att det inte löser något att lämna tråden men jag ska uppriktigt säga att det är första gången något här får mig att börja gråta. Det tar hårdare att se att ingen vågar stå upp för sin åsikt i tråden fast jag fått flertalet mail under dessa månader som bekräftar samma sak, jag släpper det nu och låter det vara som det är.
    Men VAR har jag hoppat på dig..!??!?!?!?!?! du är otrolig vännen som kommer och påstår att jag hoppar på dig när du använder av kränkande påhopp så fort jag inte håller med dig eller argumenterar emot något du har sagt.

Du ser inte din egen skuld i det överhuvudtaget??? Har jag använt fula ord emot dig en enda gång förutom den gången då det rann över och jag kallade dig f... ja du  vet......

Ingen vågar ju stå upp för sin åsikt för om den går emot din så är du där och kallar en för utvecklingsstörd..du har ju fått hur många medhåll som helst nu....
  • alexander2011

popcornplaya skrev 2012-06-01 14:10:26 följande:

Hej allihopa! Var lääänge sen jag skrev nått i den här tråden men kikar in lite då och då. Var så deppig och lite knäpp sist jag skrev och mensen som vanligt kom. Självklart har jag inte blivit gravid än. Känns som det aldrig kommer bli så Rynkar på näsan

Men nu håller jag på att bli tokig på testlagrets jä*la test! Visar ju skuggor på vartenda test ju! Är på bim+1 idag. Har inte superkollen på när jag hade äl då jag försökt ta det lite lugnt och inte tänka så mkt på bebisverkstan med äl tester och så men mensen brukar va som en klocka på dag 28 i cykeln. Brukar ha äl känningar ändå så jag brukar ändå känna när jag har äl. Nu är jag då på dag 29 i cykeln.

Översta testet på bilden är från imorse och nedre från nyss. Tolkar ändå detta som neg och har lite meskänningar i magen och ryggen till och från så den vill väll bara luras lite den här månaden och bli sen. Skitmens!   

jag tror inte att det är spök. kan du inte ta ett test imorgon igen :)

• Ankena
    Mini Léonie skrev 2012-06-01 18:52:17 följande:
    Det absolut bästa är att hur vidrig i sina påhopp Slemmis än varit så är det ALLTID mig ni går på.
    Aldrig någonsin är det nån som säger till när hon går för långt.

Jag har stöttat och peppar många här inne och tycker verkligen merparten av er både tänka två ggr innan ni hoppar på mig för att jag ifrågasätter om hon har en beteendestörning efter allt hon "önskat mig".

Jag vet att det inte löser något att lämna tråden men jag ska uppriktigt säga att det är första gången något här får mig att börja gråta. Det tar hårdare att se att ingen vågar stå upp för sin åsikt i tråden fast jag fått flertalet mail under dessa månader som bekräftar samma sak, jag släpper det nu och låter det vara som det är.

Men ni tjafsar om allt hela tiden och det är bara så tråkigt att se hela tiden. Ignorera varandra istället..?
    Du vet ju att varje gång du kommer med lite grövre påhopp så reagerar folk. Skit i henne bara?

• Flisan79

Leonie: jag tycker faktiskt väldigt många backade upp ditt påstående trots din olämpliga kommentar. Och av det lilla jag läst så låg ni först på samma nivå men det sista där var över gränsen.

• Hoppas 2012

Fast det är väl inte helt sant slemmis? Det har förekommit kommentar att det önskades att hon inte skulle få barn.

• Windra

Snälla ni, kan tråden inte bara få handla om det den var menad till från början?

Ni verkar tycka olika om det mesta, så låt det vara så. Kanske ni kan acceptera det och gå vidare utan att kalla varandra saker?

• popcornplaya

alexander2011 skrev 2012-06-01 18:56:39 följande:

jag tror inte att det är spök. kan du inte ta ett test imorgon igen :)

Tack för trixet Skrattande Var och handlade förut och då kunde jag inte låta bli att köpa cb och preg även om jag egentligen tycker de är skit. La in bilden nu men den hamnade dock lite konstigt.

Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester