Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Nån som vet hur vanligt det är att vara "låghormonare"?
Nån som vet hur vanligt det är att vara "låghormonare"?
Jag har inte fått någon avstängd...man får inte ngn avstängd, man blir avstängd när man upprepade gånger bryter mot reglerna...
Härligt med så många plus :D GRATTIS!
Utan din tråd Slemtorsk hade det inte hänt och det vet du.
Du kan väl i alla fall stå för det du gör. Jävligt pinsamt.
Ska inte förgifta denna tråd utan låta den vara det de är så vill du mig något kan du skriva till mig eller varför inte starta en tråd
om mig ? Minis anhängare eller hur vad det ?
MrsC74: Sluta nu detta är ju löjligt! Tjafset har väl slutat nu, måste du starta ett nytt då? Suck!!
Du får nog kolla upp reglerna...men man får helt enkelt bara hålla med mini eller hålla käft ? Jag höll god ton och gav svar på ett inlägg och mitt svar var inte överrens med henne och då är man utvecklingsstörd, beteendestörd och får skulden för att hon tidigare blivit avstängd........nej jag hoppar nog denna tråden...behöver inte få några test analyserade och mina åsikter är störda....? Och att någon kränker andra skaffar nya konton efter avstängning är också mitt fel? Hmmmmmmm...nä ni får sista ordet den här gången också...
Gumsan: jag startade inte ett nytt jag svarade på Slemtorsk inlägg. Du såg även att jag skrev att jag inte ville skriva om det mer i tråden utan bad henne skriva till mig direkt.
Tack för mig för i kväll. :)
Haha blev just påmind om varför jag har ett begränsat antal tjejkompisar.