• karamellflickan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Alexander, med tanke på att din mens varit försenad nu flera gånger på raken, du tror inte att din cykel har blivit längre efter dun förra graviditet? Jag menar, det är ju inte ovanligt att mensen ändrar sig efter att man fått barn, och inte heller att det tar ett tag för den att balanserad

• maddiiie89

Ok ok då missade vi ÄL iaf denna månaden :( ingen bebis denna månad heller alltså;( åhh ledsen man blir! vi sexa torsdagen och äl igår och vi kan inte sexa förrän senast imorgon kväll igen för han ej är hemma så allt är ju försent :(

• maddiiie89

och sen så hade jag ju dom där äggliknande flytningarna förra helgen och har inga sådana nu :/ åh snurrig man blir :(

• popcornplaya

Testade nu på morgonen, inte så skoj direkt. Ingen förändring från gårdagen. Så antingen får jag bara spök på alla tester jag tar eller så är det kanske en kemisk grav som jag hade i nov också. Dock fick jag lite starkare tester då innan dom blev svagare igen för att sen börja blöda.

Bim+2 idag och ingen mens än men fortsatt rejält molande i ryggen och även i magen emellanåt. Får kolla hela tiden om mensen kommit för så känns det.  
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • angie91

alexander : du skulle int testa förrän måndag va???

håller ttummarna allt ja kan . de vet du <3 gullunge <3

• EQ85
    alexander2011 skrev 2012-06-02 08:12:42 följande:
    tack. men helasaken om att kunna bli gravid är verkligen en hel vetenskap. önskade att man bara kunde skynda på det på nått sätt
    har du sökt hos en gynekolog och bett få prova pergotime? 
    kan hända att du har lite för låga halter av LH för att ägget ska lossa?

• popcornplaya

Kan ju tillägga att när jag fått spök förr har de flesta streck kommit efter tiden nu kommer alla streck inom tiden. Så skumt och blir så less på att testen och mensen ska luras såhär Rynkar på näsan

Skulle vi lyckas få till ett till barn så blir det inga mer, orkar inte med sån här bebisverkstad igen.  

• popcornplaya

En bild på de gamla torkade från igårkväll och de nya från imorse Obestämd
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester