• angie91

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

popcornplaya skrev 2012-06-02 09:54:01 följande:
    En bild på de gamla torkade från igårkväll och de nya från imorse Obestämd
    ser på dom 3 översta.. men inte lätt att få alla bra trixade när alla test e på samma bild! 

• Odetta
    popcornplaya skrev 2012-06-02 09:54:01 följande:
    En bild på de gamla torkade från igårkväll och de nya från imorse

Fast ge inte upp ännu! I början är ju halterna av hcg så väldigt låga och om dem fördubblas varannan till var tredje dag och säg du hade 20 igår kväll...då är det ju 40 typ i morgon och då visar ju ett test som känner av 50 fortfarande inte förrens ännu en dag till.

Jag ser på dina test och håller tummarna stenhårt!
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com ♥
  • Snigo
    skumbanan skrev 2012-06-02 09:45:20 följande:
    Lite intressant att veta. Hur gamla är ni i denna tråd och vad har ni för yrke? :)
    25 år och jobbar på en odling (grönsaker) =)
  • popcornplaya

Tog ett cb digitalt som visade ej gravid :/

Tog dock ett preg också som visade samma som förra.

Har två vanliga cb också så tar väll ett ikväll och ett imorgon om inte mensen kommer innan. Har riktigt mensmolande i ryggen. Men det känns rätt kört. Troligen kemisk grav som jag hade i nov för att ha spök på alla tester känns ju lite konstigt.

• Inelg
    popcornplaya skrev 2012-06-02 11:27:27 följande:
    Tack för trix föresten Angie!
    Testa imorgonbitti eller om några dagar istället, annars blir det dyrt för dig :)
  • Odella
    Lite intressant att veta. Hur gamla är ni i denna tråd och vad har ni för yrke? :)
    Jag är 26 och jobbar som brevbärare och pluggar till arkeolog :)
  • 2barnsmamman89

jag är 22 och är barnskötare i grunden men jobbat inom vården, nu har jag varit mammaleig länge (sen 09) och kommer va mammaledig hela 2013 med.. så lär börja jobba ca 2014 igen :)
    ♥Elina 22/1-2010♥Linnéa 21/6-2011♥BF 31/12-12♥
  • alexander2011
    karamellflickan skrev 2012-06-02 08:51:25 följande:
    Alexander, med tanke på att din mens varit försenad nu flera gånger på raken, du tror inte att din cykel har blivit längre efter dun förra graviditet? Jag menar, det är ju inte ovanligt att mensen ändrar sig efter att man fått barn, och inte heller att det tar ett tag för den att balanserad

vet faktiskt inte :S kan möjligtvis vara så
  • alexander2011
    angie91 skrev 2012-06-02 09:31:45 följande:

alexander : du skulle int testa förrän måndag va???

håller ttummarna allt ja kan . de vet du <3 gullunge <3

nä, nästa måndag isf. vill att mensen ska vara minst 1 vecka sen innan jag testar igenHjärtatack gumms :)
    EQ85 skrev 2012-06-02 09:33:16 följande:
    har du sökt hos en gynekolog och bett få prova pergotime? 
    kan hända att du har lite för låga halter av LH för att ägget ska lossa?

nej jag ahr inte gjort det. vet inte alls hur det funkar men den hjälpen kan man väl inte få förens man ahr försökt i minst 1 år va??? eller?? isf ska jag fråga. frågan är bara om jag verkligen kan få hjälp när vi ahr ett barn sen innan och jag ahr varit gravid 1 gång innan alex oxå :S

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester