• MandyPandy

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Meja 2011.
    Eller hur!? LOT nr:120307
    Igår var det helblankt.
    I lördags såg jag något, i likhet med detta, LOT nr: 120420, så det har jag typ förträngt.. Äl+9 idag

• Charin84
    isflikkan1 skrev 2012-06-19 21:34:56 följande:
    Tycker mig faktiskt se ngt svagt svagt rosa.... Har du nåra fler hemma så du kan testa i morgon på morronen eller i natt om du går på dass?

Håll kvar den positiva tanken tjejen :) 
    Ja jag har fyra stickor kvar, ska ta ett i morgon bitti, hoppas att det är nått då. Men måste man hålla urinen i 3-4 timmar?

Ja jag hoppas att det ska bli ett + snart.
    Melvin 11-09-20 <3
  • Sweetie2
    isflikkan1 skrev 2012-06-19 21:25:06 följande:
    Å dessa jäkla CB är så otroligt svåra att tyda och väldigt många får spökstreck....Men tycker inte jag ser ett positivt streck, det ska gå lodrätt över det vågrätta strecket.... Det är ngt mer blått där som ser ut som ett ( men vågar inte säga helhjärtat.... Har du en sticka hemma eller  kanske ett RFSU testa tidigt eller vanliga RFSU test(samma som BM har) så skulle jag nog rekommendera att pröva dessa istället.... När ska du ha mens?
    Ja det är svårt, får göra ett test till på torsdag... Ska ha min mens 23-25 Juni... Är kanske lite tidigt, är på ÄL +9...De flesta testar tydligen positivt på ÄL 10-12, så får väl bara vara snäll och vänta... ändå störigt... Man vill ju så mycket! Vilken makt barn-längtan har på en. 
    Tack ändå för din analys ;) 
  • Charin84
    Ellenvillhabebis skrev 2012-06-19 21:41:51 följande:
    Vårt står numret på testerna som ni pratar om?
    I bak på den blåa förpackningen.
    Melvin 11-09-20 <3
  • isflikkan1
    Charin84 skrev 2012-06-19 21:41:45 följande:
    Ja jag har fyra stickor kvar, ska ta ett i morgon bitti, hoppas att det är nått då. Men måste man hålla urinen i 3-4 timmar?

Ja jag hoppas att det ska bli ett + snart.
    Hålla å hålla..... varför man gör det är juh för att man då kan få en högra halt av hcg i urinen så att det kan ge ett positivt utslag.... Är det så att man är gravid så kommer det att synas så småningom.... Men för att få ett bra testresultat när det är tidigt så brukar man säga att man skall ta morgonurinen eller om man går upp å kissar mitt i natten just för att urinen inte skall vara utspädd :)
  • isflikkan1
    Sweetie2 skrev 2012-06-19 21:42:52 följande:
    Ja det är svårt, får göra ett test till på torsdag... Ska ha min mens 23-25 Juni... Är kanske lite tidigt, är på ÄL +9...De flesta testar tydligen positivt på ÄL 10-12, så får väl bara vara snäll och vänta... ändå störigt... Man vill ju så mycket! Vilken makt barn-längtan har på en. 
    Tack ändå för din analys ;) 

Håller tummar och tår för att du får ditt plus :)

Du kan nog göra ett test i morgon, om det inte är så att du vet när HCG halten höjs i din kropp. Man brukar tala om varannan dag så ökar den. Å det kan juh vara så att ditt ökar i morgon ;)

Pröva å testa på morgonen :)   
  • Helenmedh

Åhh... Kunde inte hålla mig från att ta ett till. Gud man sjuk man är...! Men jag tycker mig se att det är lite starkare än det jag tog i eftermiddags? Eller jag vet inte.. Det är det översta som är nytt, det understa är testet som jag la upp med genomlysning som de flesta tyckte var positivt.. ÅHHH!!... 

• Charin84
    isflikkan1 skrev 2012-06-19 21:45:19 följande:
    Hålla å hålla..... varför man gör det är juh för att man då kan få en högra halt av hcg i urinen så att det kan ge ett positivt utslag.... Är det så att man är gravid så kommer det att synas så småningom.... Men för att få ett bra testresultat när det är tidigt så brukar man säga att man skall ta morgonurinen eller om man går upp å kissar mitt i natten just för att urinen inte skall vara utspädd :)
    Okej. Får se om man blir kissenödig inatt då, kanske jag tar ett test då. Tack så mycket för hjälpen.
    Melvin 11-09-20 <3
  • isflikkan1
    Helenmedh skrev 2012-06-19 21:50:32 följande:
    Åhh... Kunde inte hålla mig från att ta ett till. Gud man sjuk man är...! Men jag tycker mig se att det är lite starkare än det jag tog i eftermiddags? Eller jag vet inte.. Det är det översta som är nytt, det understa är testet som jag la upp med genomlysning som de flesta tyckte var positivt.. ÅHHH!!... 

Tycker fortfarande att det syns....   Hur ser det ut med genomlysning på detta?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester