• isflikkan1

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Amandasmamma2010 skrev 2012-06-19 21:14:36 följande:
    Ja jag ska testa med TL igen imorgon fast med morgonkiss och blir det negativt så ska jag fan klaga!!!
    Och nu har jag fått plus med både CB & CB digital-..  

Andas kvinna du är GRAVID Tungan ute

Jag fick pos på TL men inte med RFSU testa tidigt som jag älgade i väg å köpte då apoteket var stängt....

Å sen pos på CB digital!       
  • Charin84

När kan man testa med cb digital? Jag köpte ett förut, men enligt min app på mobilen så ska jag ha mens på måndag, men vet inte om den kommer att komma då, har inte riktigt regelbunden mens heller, så svårt o vetaObestämd. Har haft molande värk i magen hela dagen o stickningar i hö äggstock och det går ut i ryggen, känner mig kissenödig hela tiden.

Melvin 11-09-20 <3
  • isflikkan1
    Charin84 skrev 2012-06-19 21:20:14 följande:
    När kan man testa med cb digital? Jag köpte ett förut, men enligt min app på mobilen så ska jag ha mens på måndag, men vet inte om den kommer att komma då, har inte riktigt regelbunden mens heller, så svårt o vetaObestämd. Har haft molande värk i magen hela dagen o stickningar i hö äggstock och det går ut i ryggen, känner mig kissenödig hela tiden.

Man kan få positivt 4 dagar innan beräknad mens.... Men om du inte vet säkert så tycker jag du ska testa med en sticka som är lite billigare innan :)
  • Charin84
    isflikkan1 skrev 2012-06-19 21:22:10 följande:
    Man kan få positivt 4 dagar innan beräknad mens.... Men om du inte vet säkert så tycker jag du ska testa med en sticka som är lite billigare innan :)
    Jag har testat med tl både igår o idag, testet från igår kunde man se ett svagt streck om man lös med en lampa i bakom o det idag syntes det ett väldigt svagt streck, sen vet man ju inte om man kan lita på dom testen heller.
    Melvin 11-09-20 <3
  • isflikkan1

Å

Å dessa jäkla CB är så otroligt svåra att tyda och väldigt många får spökstreck....Men tycker inte jag ser ett positivt streck, det ska gå lodrätt över det vågrätta strecket.... Det är ngt mer blått där som ser ut som ett ( men vågar inte säga helhjärtat.... Har du en sticka hemma eller  kanske ett RFSU testa tidigt eller vanliga RFSU test(samma som BM har) så skulle jag nog rekommendera att pröva dessa istället.... När ska du ha mens?
  • isflikkan1
    Charin84 skrev 2012-06-19 21:24:17 följande:
    Jag har testat med tl både igår o idag, testet från igår kunde man se ett svagt streck om man lös med en lampa i bakom o det idag syntes det ett väldigt svagt streck, sen vet man ju inte om man kan lita på dom testen heller.

Har du någon bild på de tidigare testen du tagit idag..... Eller har du möjlighet å ta ett nytt??

Jag fick mitt första positiva på TL 8-9 dagar efter ÄL enligt min BM :) 
  • Charin84

Det är väldigt svårt att se, men några har sett ett väldigt svagt streck
    Melvin 11-09-20 <3
  • isflikkan1
    Charin84 skrev 2012-06-19 21:31:51 följande:

Det är väldigt svårt att se, men några har sett ett väldigt svagt streck
    Tycker mig faktiskt se ngt svagt svagt rosa.... Har du nåra fler hemma så du kan testa i morgon på morronen eller i natt om du går på dass?

Håll kvar den positiva tanken tjejen :) 
  • skumbanan

Ni med blåmärken - har ni ätit ngn värktablett på senaste? Acetylsalicsyra är blodförtunnande. Det kan ge blåmärken.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester