• Charin84

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Helenmedh skrev 2012-06-19 21:50:32 följande:
    Åhh... Kunde inte hålla mig från att ta ett till. Gud man sjuk man är...! Men jag tycker mig se att det är lite starkare än det jag tog i eftermiddags? Eller jag vet inte.. Det är det översta som är nytt, det understa är testet som jag la upp med genomlysning som de flesta tyckte var positivt.. ÅHHH!!... 

Tycker det översta syns mer
    Melvin 11-09-20 <3
  • Helenmedh
    Charin84 skrev 2012-06-19 21:54:10 följande:
    Tycker det översta syns mer
    Det är det nyaste :) 

Isflikkan: Det syns med genomlysning på det nya också, typ likadant som på det förra.. Men det är jättesvårt att få på bild nu när solen gått ner :P Går ju inte att få på bild med en vanlig lampa bakom för då flimmrar hela bilden :/ 
  • Meja JP

Jag har inte haft ngt för mig ikväll så jag har läst igenom allt sedan jag skrev sist,närmanre 30 sidor
    har komenterat alla test (hoppas jag). Dock har jag svårt att se färg på de flesta,men jag är mästare på att se streck

Näääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää skit också,har suttit i en timma och tittat och läst och nu när jag ska klistra in allt jag skrivit så är det borta....SVORDOM.....

Jag minns inte riktigt allt heller åååh frustrerande värre....förlåt alleman :-/

• Meja JP

kollar bar asista sidan nu.

helenmedh jag ser attdet blivit starkare

• isflikkan1
    Helenmedh skrev 2012-06-19 21:56:13 följande:
    Det är det nyaste :) 

Isflikkan: Det syns med genomlysning på det nya också, typ likadant som på det förra.. Men det är jättesvårt att få på bild nu när solen gått ner :P Går ju inte att få på bild med en vanlig lampa bakom för då flimmrar hela bilden :/ 
    Ahhhh, förstår.....

Hade knappt synligt första streck själv..... Men gjorde som du å tog ett lite senare oxå på kvällen å det va bara lite lite mer synligt.... MEN sen vaknade jag vid 04:00 på morgonen å då, då va det mer synligt :)

Shit vilken testoman man varit, speciellt då kroppen spelade mig ett spratt först.... Vi planerade inte graviditet, men min mens tyckte den skulle utebli hela maj, fick en liten, liten blödning 21-23/5  som nu BM har bestämt att vi räknar utifrån tills dess att jag varit å gjort UL 12/7.....  Har alltid gått som en klocka å brukar kunna säga på minuten när jag ska ha tant röd... Sista gången jag blödde va i början på april:) Va så glad när jag äntligen fick ett plus.... Får se om BM flyttar fram mig på UL:et !!
  • Helenmedh
    Meja JP skrev 2012-06-19 22:02:09 följande:
    kollar bar asista sidan nu.

helenmedh jag ser attdet blivit starkare
    Oj j*vlar! Jag tror att jag svimmar lite nu.. Haha.. Jag har bara ett test kvar, är jag smart väntar jag 2-3 dagar med det... Men jag känner ju mig själv.. Kommer ju testa imorgon det första jag gör typ... 
  • Helenmedh
    isflikkan1 skrev 2012-06-19 22:07:07 följande:
    Ahhhh, förstår.....

Hade knappt synligt första streck själv..... Men gjorde som du å tog ett lite senare oxå på kvällen å det va bara lite lite mer synligt.... MEN sen vaknade jag vid 04:00 på morgonen å då, då va det mer synligt :)

Shit vilken testoman man varit, speciellt då kroppen spelade mig ett spratt först.... Vi planerade inte graviditet, men min mens tyckte den skulle utebli hela maj, fick en liten, liten blödning 21-23/5  som nu BM har bestämt att vi räknar utifrån tills dess att jag varit å gjort UL 12/7.....  Har alltid gått som en klocka å brukar kunna säga på minuten när jag ska ha tant röd... Sista gången jag blödde va i början på april:) Va så glad när jag äntligen fick ett plus.... Får se om BM flyttar fram mig på UL:et !!
    Du är alltså gravid? Grattis isåfall! Vilken jäkla känsla! Hade jag fått behålla den första så hade jag varit i vecka 20-23 nu:/ Vi har försökt i ett år och 3 veckor nu med 2 missfall.  Började vår utredning idag eftersom min son på fyra år föddes med immunisering av en så ovanlig typ så varken läkare eller andra visste hur jag skulle kunna bli gravid igen. Kroppen stöter bort typ ALLT inkl embryon.. Men nu så verkar vi hittat vår läkare som skulle utreda och hjälpa oss! Tänk om jag är gravid nu? Då kommer min kropp garanterat stöta bort det.. Men å andra sidan har vi kontakt med denna läkare så han kanske har någon lösning/hjälp.. Aja, vad vet man..? Så oerhört frustrerande bara att inte veta riktigt VAD det är för fel.. 
  • Helenmedh

Här är en lite bättre bild kanske... Nedersta är nyast.. Känns som om jag inbillar mig? Galet.. 

• isflikkan1
    Helenmedh skrev 2012-06-19 22:14:05 följande:
    Du är alltså gravid? Grattis isåfall! Vilken jäkla känsla! Hade jag fått behålla den första så hade jag varit i vecka 20-23 nu:/ Vi har försökt i ett år och 3 veckor nu med 2 missfall.  Började vår utredning idag eftersom min son på fyra år föddes med immunisering av en så ovanlig typ så varken läkare eller andra visste hur jag skulle kunna bli gravid igen. Kroppen stöter bort typ ALLT inkl embryon.. Men nu så verkar vi hittat vår läkare som skulle utreda och hjälpa oss! Tänk om jag är gravid nu? Då kommer min kropp garanterat stöta bort det.. Men å andra sidan har vi kontakt med denna läkare så han kanske har någon lösning/hjälp.. Aja, vad vet man..? Så oerhört frustrerande bara att inte veta riktigt VAD det är för fel.. 
    Usch vad jobbigt att inte få veta.... Å kroppen verkar vara den konstigaste av apparater. Immunisering vad är det för ngt?! Förlåt om jag frågar.

Ja, jag är gravid, inskriven och har fått världens underbaraste barnmorska :) Nu håller jag på att vänja mig vid alla galna symptom som kommer och går :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester