• Meja JP

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MandyPandy skrev 2012-06-19 22:47:45 följande:
    Meja jp.
    Förstår dig, ibland känns det som det bästa vore att inte ha test hemma.. Håller tummarna!

Eller hur,typiskt att det är så lätt att klicka hem dom
  • Meja JP

helenmedH,nä det är sant.Tack!!!

Nu ska jag ta och krypa ner.God Natt!

• alexander2011

Den översta är en av de nya som jag fick köpt av en annan. Den ahr inte samma LOT:nr som har diskuterats häinnne. den mittersta från de tester som jag har hemma som ahr gett mig svaga sträck i 5 dagar nu och den understa äl test. kanske äl igång ist?? men mittersta testet ser jag IRL ett sträck :( vad ska jag tro!

Dessa två stickor tog jag förut idag och de har nått annat LOT:nr, inget av de som ni nämner så de är de inget fel på. de gav inga skuggor alls. de är båda TL (översta är från en isärplockad stav)
  • LaReina
    alexander2011 skrev 2012-06-19 23:03:38 följande:

Den översta är en av de nya som jag fick köpt av en annan. Den ahr inte samma LOT:nr som har diskuterats häinnne. den mittersta från de tester som jag har hemma som ahr gett mig svaga sträck i 5 dagar nu och den understa äl test. kanske äl igång ist?? men mittersta testet ser jag IRL ett sträck :( vad ska jag tro!

Dessa två stickor tog jag förut idag och de har nått annat LOT:nr, inget av de som ni nämner så de är de inget fel på. de gav inga skuggor alls. de är båda TL (översta är från en isärplockad stav)
    Jag ser på testet i mitten, Otrixat =)
  • MandyPandy

Alexander.
    Jättekonstigt ju! Vetefasen.. Är nog bara att vänta tyvärr.
    Tror jag ska "slösa" ett digitalt imorgon, kanske man blir klokare...
    Håller som sagt tummarna för oss allihopa!

• Odetta
    Helenmedh skrev 2012-06-19 22:45:48 följande:
    Ja typ.. Har ofta funderat på varför jag inte blir magsjuk när alla andra är det här hemma. Likaså förkyld eller liknande.. Nu vet jag ju och det i sig är ju positivt men inte när man har barnlängtan

Tack så mycket! Ja jag är jämt i denna tråd fast jag kanske inte alltid hörs eller syns  

Nu verkar du ju insatt i ditt men ut ifall att så tänkte jag tipsa:

Har din läkare sagt något om prednisolon och trombyl/fragmin/heparin???

Prednisolon sänker immunförsvaret och det andra är blodförtunnande som ytterligare motverkar kroppens angrepp på en graviditet.

Jag har som dig ett alldeles för duktigt immunförsvar. För mig funkar det med enbart Trombyl men hade inte det funkat hade nästa steg varit prednisolon och fragmin eller heparin. Trombylen har jag fått äta från ÄL till förlossningen, har jag startat senare än ÄL har det för mig slutat i mf.

Så om ni inte redan pratat om det, ta upp detta med din läkare! Kram!
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com ♥
  • alexander2011
    Amandasmamma2010 skrev 2012-06-19 23:11:10 följande:
    Jag ser på testet i mitten, Otrixat =)

mittersta syns på och de är de testerna som jag ahr använt i 5 dagar utan nån större stegring. skulle det varit nått så skulle det synts på båda blåa testerna :(
  • alexander2011
    MandyPandy skrev 2012-06-19 23:11:41 följande:
    Alexander.
    Jättekonstigt ju! Vetefasen.. Är nog bara att vänta tyvärr.
    Tror jag ska "slösa" ett digitalt imorgon, kanske man blir klokare...
    Håller som sagt tummarna för oss allihopa!
    Ja det gör jag oxå, hålelr tummarna asså.

jag tycker så synd om alla som är i den sitsen som mig att man inte vet om det är nått eller om det är spök!!därför gjorde jag såhär!väldigt slösigt men vafan :(

ta du ett digitalt imorgon :)   
  • Liiina89

"är det inte dags att skaffa ett syskon nu?"
    "Det är klart att ni ska skaffa syskon! Eller?"
    "När ska ni skaffa syskon då?"    
    "Hur går det för er? Blir det någon bebis?"
    ".... är du gravid?"
    "Ska ni ha barn?"
    "försöker ni aktivt?"

SKIT I DET NI ERA SVIN!!!!!!!!!!!!!!! KräksRynkar på näsanRynkar på näsan  

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester