• LaReina

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MandyPandy skrev 2012-06-20 07:17:13 följande:
    Gravid 1-2, imorse på digitala... Tjoho!!! Råder alla att testa digitala efter alla tveksamheter.. Typiskt att jag skickade iväg ett argt mail till tl igår.. :D Lycka till allihopa!

GRATTTIIIS Men jag såg redan på dina andra tester
  • Trixxy
    Trixxy skrev 2012-06-20 07:29:39 följande:
    Stort grattis!!!

Testade du nåt med testlagret med imorse?

Känns som att jag blivit blind av alla spökstreck här inne ,skulle vilka se ett RIKTIGT plus

Vilja inte vilka
  • Charin84

När jag kollar på testet så ser jag ett väldigt väldigt svagt streck, igår var det mer synligt, tror inte jag litar på dom här testen Obestämd

Melvin 11-09-20 <3
  • linkmamma

lägger upp nya bilder från gårdagens test. jag tycker ju inte att jag kan se så mkt i syne...

• Charin84
    linkmamma skrev 2012-06-20 07:37:57 följande:
    lägger upp nya bilder från gårdagens test. jag tycker ju inte att jag kan se så mkt i syne...

Ser ett svagt streck på det understa.
    Melvin 11-09-20 <3
  • linkmamma

Charin84 jag ser ett svagt rosa streck på ditt test....

• Charin84
    linkmamma skrev 2012-06-20 07:45:56 följande:
    Charin84 jag ser ett svagt rosa streck på ditt test....
    Men på det översta som jag tog idag, syns d typ inget på, :( vet inte om jag kan lita på dom här testen, känner bara för att ta ett digitalt test snart, så får man veta svart på vitt.
    Melvin 11-09-20 <3
  • Trixxy
    Charin84 skrev 2012-06-20 07:44:01 följande:
    Det här är från igår!!

Ser någon färgskiftning men inget streck,har du testat något mer idag?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester