• Trixxy

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

alexander2011 skrev 2012-06-19 23:07:16 följande:
    TRIXADE!!!

Ganska uppenbart att det är fel på senaste leveransen från tl....

Tråkigt att det skall behöva bli såhär .

Men jag funderar....kanske kan det vara så att de nyste testen från tl är tunnare och mer genomskinliga så att man ser igenom lättare?

Jag vet inte...för trött just nu.

Men skicka den bilden till tl.
  • linkmamma

Är det någon som skulle vilja vara så vänlig och kolla på mina bilder??? tror de är på 5400......

• LaReina

Linkmamma
    Är inne från mobilen och ser tyvärr inget

• MandyPandy

Gravid 1-2, imorse på digitala... Tjoho!!! Råder alla att testa digitala efter alla tveksamheter.. Typiskt att jag skickade iväg ett argt mail till tl igår.. :D Lycka till allihopa!

• Eliasmamma
    MandyPandy skrev 2012-06-20 07:17:13 följande:
    Gravid 1-2, imorse på digitala... Tjoho!!! Råder alla att testa digitala efter alla tveksamheter.. Typiskt att jag skickade iväg ett argt mail till tl igår.. :D Lycka till allihopa!
    Grattis
    www.eliasmamma.blogg.se
  • Eliasmamma

Här fick vi en titt på bebis igår (vecka 15 på fredag) för vi åkte in i går morse för jag vaknade genomblött där nere och hade då blött igenom både sängkläder och mina lår osv var täckta med blod. Tappen var inte för kortad och lång och fin osv, ingen förklaring till blödningen och bebis mår bra var likadant med sonen men då var jag i vecka 19

www.eliasmamma.blogg.se
  • slemtorsk i din bralla
    Eliasmamma skrev 2012-06-20 07:21:16 följande:
    Här fick vi en titt på bebis igår (vecka 15 på fredag) för vi åkte in i går morse för jag vaknade genomblött där nere och hade då blött igenom både sängkläder och mina lår osv var täckta med blod. Tappen var inte för kortad och lång och fin osv, ingen förklaring till blödningen och bebis mår bra var likadant med sonen men då var jag i vecka 19
    OJ vilket skrämskott... jag hade ju dööött...... Men vad skönt att ni fått se bebisen och att den verkar må bra
  • Trixxy
    MandyPandy skrev 2012-06-20 07:17:13 följande:

Stort grattis!!!

Testade du nåt med testlagret med imorse?

Känns som att jag blivit blind av alla spökstreck här inne ,skulle vilka se ett RIKTIGT plus
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester