• Jennass

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag har haft det de två första graviditeterna också, fast det har varit först i vecka 5. Och bu är jag ju några dagar innan bim, så det känns Inge hoppfullt:(

• Trixxy

Beställde från Billigatester istället.vågar inte lita på okända test från bästpåtest.

• Augusti1985

Lizz89, trixade lite med din bild men ser tyvärr inget :(
  • Gliss89

Hej !
    Har läst den här tråden i flera månader och följer den flitigt , men har inte tagit chansen att gå med, så jag gör det nu. Glad Vi har försökt sedan september och sedan dess har cykeln sakta men säkert gått ner i antal dagar.
    Fick positivt på ÄL-testet igår em, och fick starka känningar i morse, så tog ett till för skojs skull och fick ett starkt positivt !!  Nu är det bara att mysa på och sen räkna ner till bim. 

Och grattis till alla som har plussat! =)  

• slemtorsk i din bralla
    Trixxy skrev 2012-07-16 13:00:53 följande:
    Beställde från Billigatester istället.vågar inte lita på okända test från bästpåtest.
    jag körde bästpåtest och jag vet inte om jag kan säga att de är "lika känsliga" som testlagrets eftersom jag inte varit gravid med testlagrets någon gång, däremot har jag fått spök från deras och nu med bästpåtest så fick jag svagt positivt JÄTTETIDIGT, egentligen "för tidigt" om jag ska tro mina läkare (jag gjorde ju IVF)

Så jaa jag tycker dem är bra och till och med bättre än testlagrets då deras ägglossningstester var bättre och tydligare i mitt tycke också
  • annakoh1209
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-07-16 14:03:47 följande:
    jag körde bästpåtest och jag vet inte om jag kan säga att de är "lika känsliga" som testlagrets eftersom jag inte varit gravid med testlagrets någon gång, däremot har jag fått spök från deras och nu med bästpåtest så fick jag svagt positivt JÄTTETIDIGT, egentligen "för tidigt" om jag ska tro mina läkare (jag gjorde ju IVF)

Så jaa jag tycker dem är bra och till och med bättre än testlagrets då deras ägglossningstester var bättre och tydligare i mitt tycke också
    litar inte på testlagret så blev glad då jag hittade dem andra har kört med deras äl test kanon
  • Zelmilainen
    annakoh1209 skrev 2012-07-16 12:49:19 följande:
    Bäst chans att testa positivt har man om man mäter på morgonurin, och om man inte har druckit alltför mycket vatten dagen innan.

fann den info på internet kanske man ska i åtanke :) tur jag avskyr o dricka mycket vatten eller annan dryck hihihi

Lizz89: jag ser tyvärr ingenting 
    det stämmer tyvärr ej. det som är viktigt är koncentrerat urin och det kan man få när som helst på dagen. hcg (gravhormon) produceras konstant.

lizz89: ser tyvärr ingenting

nehepp...
  • Knasten83

Whoeix: va skönt att de tar dig på allvar! Tycker de borde se hinnsäcken iaf. Uppdatera oss! Du behöver inte va orolig!!

• Helenmedh

Åhhhh vad dålig jag är, blir nästan irriterad på mig själv.. Lovade att jag inte skulle testa fören bim men inte sjutton kunde jag hålla mig.,..! Denna tråd är ju livsfarlig.. Är ju ara på äl+7 eller 8... Översta testet är taget nu och det nedersta är från imorse.. Tyckte mig skymta imorse men gissade på att det var spök.. Men är det inte starkare nu? Eller inbillar jag mig?

• slemtorsk i din bralla
    Helenmedh skrev 2012-07-16 14:26:48 följande:
    Åhhhh vad dålig jag är, blir nästan irriterad på mig själv.. Lovade att jag inte skulle testa fören bim men inte sjutton kunde jag hålla mig.,..! Denna tråd är ju livsfarlig.. Är ju ara på äl+7 eller 8... Översta testet är taget nu och det nedersta är från imorse.. Tyckte mig skymta imorse men gissade på att det var spök.. Men är det inte starkare nu? Eller inbillar jag mig?

jag tycker mig se också faktiskt... nu är ju det undre väldigt torkat och det är inte det övre, men jag tycker att det syns något iaf.....men jag har haft fel förr
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester