• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

GRATTIS till alla er som har plusatSolig

Längtar så tills det är våran tur, försök 9 

• marengen90
    Helenmedh skrev 2012-07-16 12:12:53 följande:
    Jo man gör ju det.. Men om det stillar ditt "begär" ( ;) ) så ta det.. 

Min mens har varit sen några gånger då jag jagat upp mig för att den inte kommer.. Det är så sjukt mycket som verkar vara psykiskt i detta med att göra barn..  
    haha tack för snabba svar :) Ja man jagar upp sig för minsta lilla grej, helt sjukt. Jag har alltid haft regelbunden mens, aldrig varit sen någonsin vilket gör att jag får panik nu när den är sen.

Ska vänta tills imorgon och har jag inte fått mens blir de ny sticka annars digitalt på onsdag. Så tror jag att min plan får bli ;)
  • annakoh1209
    Trixxy skrev 2012-07-16 12:34:49 följande:
    Bästpåtest är de bra??
    har beställt därifrån o betalade genom sms :) 
    får mina idag

• Trixxy
    annakoh1209 skrev 2012-07-16 12:44:03 följande:
    har beställt därifrån o betalade genom sms :) 

får mina idag

Men är de bra?är de lika känsliga som testlagret?
  • annakoh1209

Bäst chans att testa positivt har man om man mäter på morgonurin, och om man inte har druckit alltför mycket vatten dagen innan.

fann den info på internet kanske man ska i åtanke :) tur jag avskyr o dricka mycket vatten eller annan dryck hihihi

Lizz89: jag ser tyvärr ingenting 

• Jennass

Jahopp, börjat få rosa/bruna flytningar nu.. Väntar och ser hur det går.. Känns trist!

• Thegirl1

Jennass: jag blödde / hade rosa/bruna flytningar tidigt i min grav. Är nu i v 13! Så säkert ingen fara!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester