Speedofsound skrev 2012-02-04 01:19:51 följande:
Bumman79: Det är garanterat bebis! :) känn efter lite mer så ska du se att du anar ett mönster och känner tydligare varje dag.
Frökenfräken82: åh vad häftigt att kunna se det utanpå! Det dröjer nog ett tag innan jag lär få göra det, men jag känner iaf lite :)
Vad skönt med bostadslösning. Inte kul med så många trappor :/ vi ska också flytta, fast bi flyttar från 94 kvm till en lite ombyggd sommarstuga på ca 70. Men det är långt ifrån stan, allt liv och 20 m till vattnet istället! :))
Min inneboende har en aktiv period på förmiddagen då jag jobbar,sen är det lugnt till en 17-tiden då h*n vaknar och då blir det livat i magen! Har ännu inte sett några sparkar från utsidan,men det KÄNNS verkligen! Sambon hann också känna en spark häromdan =)
Annars mår jag riktigt bra just nu i v. 22+4,har inte mått så bra hittills under graviditeten. Det enda som jag dras med är halsbrännan,men den slipper jag väl nog inte förrän i juni!
Har ni andra haft någon värk i svanken eller ryggslutet? Den här veckan har jag flera dagar haft trött/sjuk rygg i ryggslutet och nere vid blygdbenet. Har känts som någon sparkat en mellan benen typ..? Vad är detta? Är jag bara trött eller är det foglossning? Har inte direkt gjort jätte ont,men har ju ändå känts lite ont.