• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • zenoble

Jo tack, bröt nästan ihop igår för att jag tycker maten här är skit! snacka om oförutsägbar Flört

• bejb

när ska man åka och skriva in sig egentligen?
    tror inte det är någon panik här ännu inte..
    kollade på kommunens hemsida och där stor det i v.8-16.
    och långa köer har vi inte heller här så jag behöver väl
    inte ha så bråttom?
    men på ett sätt vill jag åka redan nu..för jag känner mig
    så ensam om detta.. vill ju ha någon att prata med om
    graviditeten,men vill ju inte heller berätta åt folk om
    något mot förmodan skulle gå fel :(

• Molly85
    bejb skrev 2011-10-04 10:54:54 följande:
    när ska man åka och skriva in sig egentligen?
    tror inte det är någon panik här ännu inte..
    kollade på kommunens hemsida och där stor det i v.8-16.
    och långa köer har vi inte heller här så jag behöver väl
    inte ha så bråttom?
    men på ett sätt vill jag åka redan nu..för jag känner mig
    så ensam om detta.. vill ju ha någon att prata med om
    graviditeten,men vill ju inte heller berätta åt folk om
    något mot förmodan skulle gå fel :(
    Jag har inte skrivit in mig än. Jag är i v5 nu bara så väntar nog iallafall en vecka till.
    Jag vill gärna berätta för alla jag känner redan nu men tycker det är bäst att vänta, tills vidare får jag prata av mig här på fl! Flört
  • Le petite moi
    Molly85 skrev 2011-10-04 09:51:07 följande:
    Någon mer än jag som har brutala humör svängningar??
    Sambon svarade inte på ett sms och jag blev JÄTTELEDSEN!
    Japp, här finns det humörsvängningar med
  • zenoble

Ändrar.. se till att lägga bf i rätt ordning samt få med rätt bf-lista, såg att jag trillat av på vägen Flört

{#emotions_dlg.flower}BF{#emotions_dlg.flower}

Soffifi 30 år Göteborg BF 1/6

Skånetös80
     31 år Linköping BF 1/6

Norrlandstöus 20 år Östersund BF 1/6 

mtt78 33 år Norge BF 1/6

Lillalyckan 26 år Stockholm BF 2/6

Zenoble 21 år BF 2/6

Tre blir fyra 25 år Falköping  BF 3/6

Tessan3010 
    31år Jämshög BF 4/6 

Pepita
    28 år Stockholm BF 4/6

Kattli
    22 år Stockholm BF 4/6

Frökenfräken82
    29 år Växjö BF 5/6

Tessi
     30 år Västerås BF 6/6

Anne Lisa
     27år Malmö BF 6/6

Bejb 25 år Finland BF 7/6

Molly85 26 år Stockholm BF 8/6

Hoppet86
    25 år Älmhult BF 10/6

Mia 29 
    32 år Uppsala  BF 11/6

Skruttens mamma 
    26 år Örebro BF 12/6

• PetraK

Hoppet86: ja då förstår jag att ni bröt ihop, med det bakom er. Va kul att det tog sig nu då :)!

Jag tog ett cb imorse som var starkt (finns i mitt galleri) och skickade sen bild på det till mannen, till var fick jag "fint bagarn! Kyss på magen" :P. Fiiiint smeknamn va? :P
    Och ändå kan jag fortfarande inte förstå, kanske därav våra reaktioner... Och även pga missfallet för två månader sen. Det är som om man väntar för att se att mensen inte kommer.

• Tessan1980

Ser att det snackas om att berätta för folk. Vi har valt att berätta för våra föräldrar. Jag skulle börjat med hormonsprutor i Lördags egentligen men hann inte då jag fick + på stickan i Tisdags. Våra föräldrar frågade ofta om när jag skulle starta med sprutor o liknande så vi kände det var enda rätta att berätta så slipper vi ljuga!

Men ingen annan vet!

• Molly85

Jag kommer berätta för mina föräldrar och min syster tidigt, men inte riktigt än. Kanske om en vecka eller 2 så det får sjunka in lite först. Sambon vill dock inte berätta för sin familj förrän v12.

• PetraK

Jag är också sååå sugen på att berätta! Min syster vet och hon har en dotter på snart fyra år som längtar sååå efter syskon eller en kusin, så hon kommer bli jätteglad. Och jag vill berätta det för henne så hon får berätta för resten av min familj. Jag kommer vänta tills efter 19 okt (Gynundersökning) men sen kan jag nog inte hålla mej längre. Skulle det hända ngt efter det är det skönt om dom vet. Min mans familj vet jag inte hur vi gör med, dom är väldigt utspridda i landet så det tar vi väl när alla är samlade :). Fan va man längtar :)!

Svar på tråden BF juni 2012