• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • PetraK

Jag gick ner till affären för jag var sugen på något gott, visste inte vad men godis trodde jag. Synade godishyllan och resten av affären, när jag kom ut hade jag med mej citron, apelsin, satsumas, morötter och dipp :O haha!

• zenoble
    PetraK skrev 2011-10-04 20:13:24 följande:
    Jag gick ner till affären för jag var sugen på något gott, visste inte vad men godis trodde jag. Synade godishyllan och resten av affären, när jag kom ut hade jag med mej citron, apelsin, satsumas, morötter och dipp :O haha!
    Haha ja, hälsosamt i alla fall, bättre än godis!

Jag mår skit illa :( uppsvälld som en ballong känns det som
  • PetraK

Usch då :(. Du får försöka tänka att det är för en bra sak :).
    Jag har känt mej väldigt gravid idag :).

• RocketQueen
    PetraK skrev 2011-10-04 20:13:24 följande:
    Hahaha Jag skulle köpa lösgodis igår, köpte allt jag var sugen på, kommer fram till kassan och notan landar på 9:-! Jag brukar aaaldrig köpa mindre än ett halvkilo annars och nu var jag nöjd med ett hekto, dessutom tog det mig fyra timmar att äta upp det. Så ibland märks det att nåt är annorlunda
  • PetraK

Gött :) det tar stopp rätt fort när man äter märker jag också... Och därför blir jag hungrig hela tiden...

• OHs mamma
    zenoble skrev 2011-10-04 20:27:51 följande:
    Jag mår skit illa :( uppsvälld som en ballong känns det som
    Samma här! Om det ska fortsätta så här med magen så måste jag väl berätta för omgivningen snart... Helt sjukt hur svullen jag är! Så här tidigt syntes det ingenting förra gången.
  • Tesssi

God morgon!

Hur mår ni idag?

Jag är inte heller sugen på sötsaker. Brukar vara väldigt svårt att stå emot choklad, men nu känns det som det kvittar om jag äter det. Men jag vet inte riktigt vad jag är sugen på istället...

• Molly85

Jag är inte sugen på någonting alls.. Igår var killen och tränade på kvällen så min middag blev stuvade morötter enbart. Det var det enda jag kunde tänka mig att äta! Obestämd

• Gullgrodan
    {#emotions_dlg.flower}BF{#emotions_dlg.flower}

Soffifi 
    30 år Göteborg BF 1/6

Skånetös80

31 år Linköping BF 1/6

Norrlandstöus 
    20 år Östersund BF 1/6 

mtt78 
    33 år Norge BF 1/6

Lillalyckan 
    26 år Stockholm BF 2/6

Zenoble
    21 år BF 2/6

Tre blir fyra
    25 år Falköping  BF 3/6

Tessan3010 
    31år Jämshög BF 4/6 

Pepita 
    28 år Stockholm BF 4/6

Kattli 
    22 år Stockholm BF 4/6

Gullgrodan
    26 år Karlstad BF 4/6

Frökenfräken82

29 år Växjö BF 5/6

Tessi

30 år Västerås BF 6/6

Anne Lisa

27år Malmö BF 6/6

Bejb 
    25 år Finland BF 7/6

EmeelieeA 21 år Uppsala BF 8/6

Molly85 
    26 år Stockholm BF 8/6

Längtar86
    25 år Linköping BF 8/6

Hoppet86

25 år Älmhult BF 10/6

Mia 29 
    32 år Uppsala  BF 11/6

Skruttens mamma 
    26 år Örebro BF 12/6
  • Gullgrodan

Har ej sovit mycket inatt, varit uppe och kissat endel... Är i v.6.

Svar på tråden BF juni 2012