PetraK skrev 2011-10-05 12:15:08 följande:
Zenoble: ja det ska bli spännande :) den 19 oktober ska jag dit, två veckor kvar idag :)!
Hoppet86: kaffet smakar skit nu, förut var det underbart :). Men det är mest maskinkaffet på jobbet och det är nog för att för ett tag sen fick dom ta tillbaka massa maskiner av samma märke för att det var koppar eller ngt som avsöndrades i kaffet. Är lite rädd för sånt så jag tror det är det som spökar nu :P. Men kaffet är överlag inte lika gott som förut då jag gärna hinkade några koppar om dan :).
Lillalyckan: men usch, nu blev jag nervös igen :S... Jag kommer vara livrädd för missfall efteråt om jag får göra vul :(..
Nej men var inte det! Vårt missfall hade absolut inget att göra med att vi gjorde vul! Vi åkte in akut för att jag började blöda men när de såg efter med vul såg allting fint ut. Men det var inte så fint som det såg ut för missfallet hade redan påbörjats så det hade verkligen inget med ultraljud att göra. Tre dagar senare åkte jag in igen för då blödde jag jättemycket och hade extremt ont och när de såg efter då så hade kroppen redan gjort sig av med allting.
Man är alltid nervös när det kommer till bebisar tror jag. Först är man helt hyper de första 12 veckorna. Sen tror man att man ska lugna ner sig men då finns det alltid något annat att vänta på och vara nervös för, sen är man nervös över förlossningen och sen är allt gått bra och bebisen väl är här så väntar ett helt liv av oro för ens lilla.