• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • Speedofsound

Jag köpte brio primo med isofixbasen. Superlätt att sätta i bilen, testvinnare 2011 (ihop med isofixbasen) inte alltför dyr (1300 på beginners i Trollhättan) och så är själva babyskyddet lätt att ta i och ur basen och framför allt lätt att bära :)

• zenoble

Vi kommer hyra ett babyskydd för 300 i 9 månader får man ha det då, på babyproffsen. Britax utan bas, tycker det är smidigt när man har olika bilar eller inte sätter de på samma ställe jämt :)

• Norrlandstöus

Fick ett babyskydd av min kusin i julklapp som dom haft till sonen., men är jag helt ute och cyklar när jag fått för mig att det finns en gräns för hur gamla dom får vara?

• Norrlandstöus
    fröken01 skrev 2012-04-27 15:38:06 följande:
    3 år tror jag?

Attans då är vårat för gammalt! det är 5 år tror jag..,:/
  • NinnaBus

Vi hyrde babyskydd förra gången.
    Men nu har vi turen att få låna av min bror. Det är bara ett år gammalt.
    Minns inte märke just nu, men vet att brorsan var jättenoga när han köpte det och kollade upp vilka som var säkrast på marknaden osv. Så det är ett bra skydd.
    Det går att använda med eller utan bas, vilket man vill... 

• Norrlandstöus

Igår trodde jag att bebis var på väg ut., skulle hoppa in i duschen när jag märkte att det droppade längs benen., ringde förlossningen och vi avvaktade för att se om det vart någe mera., men inte det, gav upp och gick och la mig vaknade nu med kraftig mensvärk men inge mera vatten., aja det är väl bara vänta och se om det ger sig eller om det är bebis som är redo på riktigt.,.:P

• zenoble

Hade också så igår! Vet inte om det var vattniga flytningar, fick skit ont i höfterna senare, i morse var det borta. Konstigt :o

• bejb

Någon annan som "läcker mjölk"?  I morse då jag vaknade hade jag två stora fläckar på nattlinnet :)

• Elvis Mamma

Jag har extremt vattniga flytningar å har varit med om att de flera gånger runnit längs benen när ja duschat, bytt kläder å liknande, det är jätte vanligt å helt normalt enligt min BM å när vattnet väl går sen så märker man de för då kommer de rinna betydligt mycket mer Men misstänker man att de är vatten som läckt så ska man ta på en binda å är de vattnet så kommer de fortsätta läcka å bindan ska vara "full" efter en timme ca, då ska man ringa förlossningen. Ang. att läcka från brösten så har jag läckt massor sedan vecka 20, de va lika förra graviditeten