• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • zenoble
    fröken01 skrev 2012-04-30 08:57:06 följande:
    Får alla mjölk? Mina bröst är inte ens svullna!

Inte mina heller! Börjar bli lite nojig eftersom det började läcka tidigt förra gången..
  • Bumman79
    fröken01 skrev 2012-04-30 08:57:06 följande:
    Får alla mjölk? Mina bröst är inte ens svullna!
    Jag har inte heller märkt av ngn mjölk
  • Speedofsound

Mina har inte svullnat nåt men läcker ändå. Så bara för att ni inte svullnat så behöver ju inre det betyda att ni inte har nån mjölk :) Det är nog väldigt olika för alla :)

• Solstorm

Hej alla!

Tycker att det känns otroligt overkligt att man ska föda fram en liten knodd om typ en månad! Jag kan verkligen inte fatta det! Känns som att jag drömmer och snart kommer att vakna upp..
    Är det någon mer än  jag som känner så här?

• zenoble

Ja jag tycker denna graviditeten har gått fort om jag jämför med denna gången, har ju ändä haft sonen denna gången så känns som att jag inte tänkt på det lika mycket för det. När jag tänker på att jag ska föda snart igen är det med lite skräckblandad förtjusning då jag inte riktigt förstår att det är dags snart.. Och att jag vet vad man har att vänta sig på både gott och ont!

• RocketQueen
    Solstorm skrev 2012-05-01 08:52:25 följande:
    Hej alla!

Tycker att det känns otroligt overkligt att man ska föda fram en liten knodd om typ en månad! Jag kan verkligen inte fatta det! Känns som att jag drömmer och snart kommer att vakna upp..
    Är det någon mer än  jag som känner så här?

Jag tycker det känns helt galet. Om två veckor går jag in i v.38 och då är bebisen helt färdigbakad TVÅ veckor är ju ingenting! Nu blev jag lite sådär skraj/förväntansfull igen...