• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • Ma JoLi
    jjuni skrev 2011-10-25 08:35:30 följande:
    Lina MJ: aa ok :) spännande! Vart bor du?

Uppsala. Skulle fått komma veckan innan men då är jag bortrest. Var bor du?
  • Gullgrodan

1 timme kvar till vul, nervigt

• jjuni
    Lina MJ skrev 2011-10-25 23:09:56 följande:
    Uppsala. Skulle fått komma veckan innan men då är jag bortrest. Var bor du?
    Vi bor i Stockholm.
    Vi ska på hälsoinfo i grupp typ två veckor innan inskrivningen. Nån annan som ska det?
  • Polarlantis

...och nu är byxorna för små och man mår lite bakis... En vecka till VUL...kommer vara ett vrak nästa vecka. Tror ju att det är kört men hoppas ju ändå...så denna veckan ska jag njuta av att vara tjockis! v7 idag (6+0)

• jjuni
    Polarlantis skrev 2011-10-26 07:56:39 följande:
    ...och nu är byxorna för små och man mår lite bakis... En vecka till VUL...kommer vara ett vrak nästa vecka. Tror ju att det är kört men hoppas ju ändå...så denna veckan ska jag njuta av att vara tjockis! v7 idag (6+0)
    Vad tror du är kört och varför?
  • JM8385
    jjuni skrev 2011-10-26 07:56:33 följande:
    Vi bor i Stockholm.
    Vi ska på hälsoinfo i grupp typ två veckor innan inskrivningen. Nån annan som ska det?

Vi ska också på info i grupp imorgon går in i vecka 7 imorn, sen är inskrivningen den 28/11 och då kommer jag vara i vecka 11, är inte det lite sent?? =/
  • Fru HH

Hej alla,
    Plussade igår och har BF 30 juni :)

Hoppas det håller sig nu, fick MF 28 aug -11 så jag e gött nojjig nu :(

Ska ringa BM idag och boka tid för VUL samt inskrivning när jag gått in i v. 7

• jjuni
    JM8385 skrev 2011-10-26 08:00:59 följande:
    Vi ska också på info i grupp imorgon går in i vecka 7 imorn, sen är inskrivningen den 28/11 och då kommer jag vara i vecka 11, är inte det lite sent?? =/
    Jag har hälsoinfo den 11e och inskrivning den 22a, och då är jag i vecka 10 så det är ju typ lika som du. Verkar som om vissa får inskrivning tidigare på andra ställen, men vet flera som har inskrivning typ samma som oss också.
    Först var jag otålig och ville dit snabbt som attan men nu känner jag mig mest lugn och att det kommer gå snabbt tills dess. Allt kan ju hända tills dess men så väljer jag att inte tänka. Har varit orolig i typ två veckor men känner att det är bättre att ställa in sig på att njuta och vara lycklig så får man ta det jobbiga sen OM det skulle hända nåt. :)

Såg en tråd där de räknar ner till BF. Jag har börjat räkna ned tills det gått 12 veckor istället. Känns som om det går fortare då på nåt sätt. 48 dagar kvar :)
  • jjuni

Förresten, hur gör ni alla tjejer med kaffe?
    Dricker mycket? Dricker lite? Dricker allt? Dricker inget? :)

Svar på tråden BF juni 2012