• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • Polarlantis
    jjuni skrev 2011-10-26 07:58:54 följande:
    Vad tror du är kört och varför?
    Har haft ett MA i våras. Hade en ENORM värk i 5+5 och sedan rullade allt på fram till KUB då det visade sig att fostret dött ungefär i samma veva som min värk, kroppen hade försökt göra ett MF men inte lyckats. I förra veckan i 5+6 hade jag ONT igen, inte lika illa men rejält så jag fick sitta dubbelvikt tills det klingat av. Så jag har inte så mkt tro på att det lever längre. Symptomen är nu starkre med bakiskännsla och trånga brallor, men det hade jag förra gången också... Nästa onsdag går jag in i v 8 (7+0) och ska på vul då...bara att försöka tänka på annat fram till dess...svårt!
    Fru HH skrev 2011-10-26 08:04:29 följande:
    Hej alla,
    Plussade igår och har BF 30 juni :)

Hoppas det håller sig nu, fick MF 28 aug -11 så jag e gött nojjig nu :(

Ska ringa BM idag och boka tid för VUL samt inskrivning när jag gått in i v. 7
    Hoppas det går vägen nu! GRATTIS till pluss!!!
  • jjuni
    Polarlantis skrev 2011-10-26 08:19:38 följande:
    Har haft ett MA i våras. Hade en ENORM värk i 5+5 och sedan rullade allt på fram till KUB då det visade sig att fostret dött ungefär i samma veva som min värk, kroppen hade försökt göra ett MF men inte lyckats. I förra veckan i 5+6 hade jag ONT igen, inte lika illa men rejält så jag fick sitta dubbelvikt tills det klingat av. Så jag har inte så mkt tro på att det lever längre. Symptomen är nu starkre med bakiskännsla och trånga brallor, men det hade jag förra gången också... Nästa onsdag går jag in i v 8 (7+0) och ska på vul då...bara att försöka tänka på annat fram till dess...svårt!
    Hej alla,

Oj vad jobbigt, jag beklagar verkligen :(
    Vi får hoppas och hålla tummar, tår och allt som går att hållas att det inte är någon fara denna gång! Jag förstår verkligen att det måste vara svårt att tänka på något annat, men om du lyckas kommer tiden fram till VUL säkert gå mkt fortare. Och då får du förhoppningsvis veta att allt är bra!
  • Fru HH
    jjuni skrev 2011-10-26 08:15:37 följande:
    Förresten, hur gör ni alla tjejer med kaffe?
    Dricker mycket? Dricker lite? Dricker allt? Dricker inget? :)
    Jag dricker 2-3 koppar/dag på veckodagarna.
    På helgerna blir det mest Te, ingefärs te.
  • Fru HH
    Polarlantis skrev 2011-10-26 08:19:38 följande:
    Hej alla,

Tack snälla, och detsamma till dig!
    Håller alla tummar jag har för att er lilla Böna lever och mår bra. {#emotions_dlg.flower}
  • Gullgrodan

cysta på 6 cm någon som kan nått om detta?? lite orolig..

• honduvet
    jjuni skrev 2011-10-26 08:15:37 följande:
    Förresten, hur gör ni alla tjejer med kaffe?
    Dricker mycket? Dricker lite? Dricker allt? Dricker inget? :)
    Jag var tvungen att sluta helt för jag fick såna sura uppstötningar. Innan jagfick det hade jag dragit ner på det till knappt en kopp på morgonen. Ingenting för att skada skrutten i magen här..
  • Moa Li

...jag har helt slutat dricka kaffe då det gör mig illamående. Dricker varm choklad på fikat nu istället.

• shaakirah

Hej hej.. Hoppar in här fast jag är med i två andra trådar om bf juni 2012 hehe.. Jag är enligt mina egna (och mina 3 appar haha) uträkningar beräknad till den 28e juni..
    Ni som är samma tid, alltså slutet av juni, hur mår ni, vad känner ni för symptom, eller känner ni inget alls? Jag är v.4+7 idag

• bejb

slutade med kaffe redan för en månad sen! fick sura uppstötningar,halsbränna och började må illa.. lika bra att helt lämna bort det! saknar det inte alls! istället för kaffe har jag börjat dricka hemlagad svartvinbärssaft :) läskande gott!

• RocketQueen

Har också slutat dricka kaffe. Men bara för att det helt enkelt inte smakar bra längre. Jag som alltid älskat kaffe och kunnat dricka hur mycket som helst tycker nu att det smakar jättekonstigt, så det blir varm choklad för mig när det fikas.

Svar på tråden BF juni 2012