Hur mår ni allihop? I morgon är det dags för mitt första vul! Ska bli riktigt spännande, men helt ärligt jag fruktansvärt nervös. Jag har kvar symptom, har fått tagit postafen varje dag för att inte behöva må illa, bröstvårtorna är så ömma att jag inte ens kan nudda de, trots att jag har BH på mig... kissandet blir värre, sover .... jaa, ALLDELES för mycket känns det som, haha.
Alltså, igår, hade vi lite gäster här, men de gick skapligt o vi gick o la oss runt 24.. sambon åkte o jobba i morse och jag vaknade kl. 14 !!! Men utan att vara slö.. som jag brukar vara om jag sovit för mycket. Tror ni kroppen behöver vila?! DET tror jag, heheh. Märkligt.
Sover middag på det ibland också, helt knasigt.
Idag har jag inte tagit någon tablett mot illamåendet och har inte mått illa, skönt men samtidigt blir man direkt orolig. Har bara känt av lite småhugg i magen idag.
Brösten är alltid ömma och just det! Vårtgårdarna har blivit väääldigt mycket större och lite mörkare!! Läskigt..haha, trodde inte det skulle komma så tidigt.
Men med tanke på vul, ni osm gjort det ... är det obehagligt? Hur känns det? Värre än en gynundersökning?
Nu ska ju sambon sitta bredvid också liksom... medan hon..håller på där nere..