• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • PetraK

EmeelieeA: samma här! HATAR mina jobb-byxor, men för att kunna använda några andra måste jag berätta för min chef och den andra som jag jobbar med, och det vill jag kanske vänta med... Svååårt!

• RocketQueen

Samma här, mina jobbyxor är så obekväma att jag blir tokig men jag vill ju ute berätta på jobbet än! Så nu har jag vanliga byxor som är två storlekar för stora och ser löjlig ut istället.. Men jag har oxå köpt mammabyxor på hm. Två par stretchjeans och två par svarta byxor. Så nu ska jag väl klara mig ett tag

• Speedofsound

Okej, jag har ganska tur på jobbet för vi går nästan runt i pyjamas :) byxorna har resår och är pösiga :)

• PetraK

Lillalyckan: önskar jag kunde ta ett par andra också, men dom skulle nog fatta direkt. Tänk IKEAs mörkblåa byxor, inte så lätt att hitta några liknande i mammabyxor :/.

• PetraK

Saravictoria: vården eller? Jag jobbade på en gruppbostad förut och där hade vi våra privata kläder, DET hade vart skönt nu!!

• PetraK

Okey, nice att ha sköna icke-åtsittande kläder :)

• Polarlantis
    Norrlandstöus skrev 2011-10-31 10:35:08 följande:
    någon som vet när man börjar kunna känna sparkar och hickningar?
    Runt rul, skulle tro v 18 tidigast
Svar på tråden BF juni 2012